Napisano 11 Listopad 201410 l Od jakiś paru godzin próbuję rozwiązać kłopot powstawania artefaktów przy renderowaniu, ale nie daję rady. Dokładnie chodzi o coś takiego: Jako artefakty mam na myśli powstałą siateczkę na przycisku (na jednolitym kolorze czarnym). Czym może być to spowodowane?
Napisano 11 Listopad 201410 l Nody wyglądają ok. Nie masz może tam zbuplikowanej geometrii? Te obiekty mają jakieś modyfikatory?
Napisano 11 Listopad 201410 l Autor Nie widzę żeby była zduplikowana geometria. Obiekt posiada subsurf (1) i edgeSplit.
Napisano 11 Listopad 201410 l poco podłaczasz color do krzywej Oo a potem dalej krzywą do coloru xD nie mając nic wpiętego w fac. to jest strasznie bez sensu.
Napisano 11 Listopad 201410 l Autor Azbesty napisał: poco podłaczasz color do krzywej Oo a potem dalej krzywą do coloru xD Taki nawyk :P, Krzywa daje mi możliwość zmiany koloru bazowego w danym kanale. Może bez sensu, ale złych przyzwyczajeń trudno się oduczyć. :)
Napisano 11 Listopad 201410 l w danym kanale ale zdajesz sobię sprawy, że to jest bez sensu ponieważ nic wpiętego pod fac. więc wychodzi na zewnątrz tylko jeden kolor? a nie tint?
Napisano 11 Listopad 201410 l To nie jest bez sensu tylko jest wygodne. Krzywa daje większe pole do popisu przy korekcji koloru niż zwykły color-wiget. Co z tego że wychodzi z tego jeden kolor?
Napisano 11 Listopad 201410 l w sumie racja, ale.. jak już używać tej krzywej to warto z fac. bo prawie większość materiałow zmienia troche swój kolor :P szczególnie metale. ja jestem przyzwyczajony do pracowania z wartościami hex. już gotowymi z palety.
Napisano 11 Listopad 201410 l Zapodaj plik blend tego elementu. A z domyślnym shaderem też się dzieją takie sytuacje?
Napisano 11 Listopad 201410 l Autor Reynevan napisał: Przerzuc sie na vraya i maxa, nie bedziesz mial takich problemow. xD. Na chwilę obecną zostanę przy blenderze :P Azbesty napisał: Zapodaj plik blend tego elementu. A z domyślnym shaderem też się dzieją takie sytuacje? Tak, z domyślnymi jest to samo. Plik: http://goo.gl/vgnzIk (cała scena trochę zajmuje dlatego w tym pliku jest sam dany obiekt).
Napisano 11 Listopad 201410 l wszystkiemu winna jest scala ten element ma wielkość 3mm czy coś takiego. Ciekawy przypadek prawdę mówiąc. Po prostu wszystko powiększ i już albo oddal kamerę :) z ciekawości sprawdzę jak zachowują się inne silniki.
Napisano 11 Listopad 201410 l Autor Azbesty napisał: wszystkiemu winna jest scala ten element ma wielkość 3mm czy coś takiego. Ciekawy przypadek prawdę mówiąc. Po prostu wszystko powiększ i już albo oddal kamerę :) z ciekawości sprawdzę jak zachowują się inne silniki. Jeśli chodzi o wielkość elementu to u mnie blender pokazuje: Cytat X: 7.144cm Y: 7.144cm Z: 4.816cm :/ Tak, jak wspomniałeś przy większym obiekcie artefakty znikają. Przy 20x większym jest ok.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto