Tallawen Napisano 11 Listopad 2014 Napisano 11 Listopad 2014 Od jakiś paru godzin próbuję rozwiązać kłopot powstawania artefaktów przy renderowaniu, ale nie daję rady. Dokładnie chodzi o coś takiego: Jako artefakty mam na myśli powstałą siateczkę na przycisku (na jednolitym kolorze czarnym). Czym może być to spowodowane?
Monio Napisano 11 Listopad 2014 Napisano 11 Listopad 2014 Nody wyglądają ok. Nie masz może tam zbuplikowanej geometrii? Te obiekty mają jakieś modyfikatory?
Tallawen Napisano 11 Listopad 2014 Autor Napisano 11 Listopad 2014 Nie widzę żeby była zduplikowana geometria. Obiekt posiada subsurf (1) i edgeSplit.
Azbesty Napisano 11 Listopad 2014 Napisano 11 Listopad 2014 poco podłaczasz color do krzywej Oo a potem dalej krzywą do coloru xD nie mając nic wpiętego w fac. to jest strasznie bez sensu.
Tallawen Napisano 11 Listopad 2014 Autor Napisano 11 Listopad 2014 poco podłaczasz color do krzywej Oo a potem dalej krzywą do coloru xD Taki nawyk :P, Krzywa daje mi możliwość zmiany koloru bazowego w danym kanale. Może bez sensu, ale złych przyzwyczajeń trudno się oduczyć. :)
Azbesty Napisano 11 Listopad 2014 Napisano 11 Listopad 2014 w danym kanale ale zdajesz sobię sprawy, że to jest bez sensu ponieważ nic wpiętego pod fac. więc wychodzi na zewnątrz tylko jeden kolor? a nie tint?
Monio Napisano 11 Listopad 2014 Napisano 11 Listopad 2014 To nie jest bez sensu tylko jest wygodne. Krzywa daje większe pole do popisu przy korekcji koloru niż zwykły color-wiget. Co z tego że wychodzi z tego jeden kolor?
Azbesty Napisano 11 Listopad 2014 Napisano 11 Listopad 2014 w sumie racja, ale.. jak już używać tej krzywej to warto z fac. bo prawie większość materiałow zmienia troche swój kolor :P szczególnie metale. ja jestem przyzwyczajony do pracowania z wartościami hex. już gotowymi z palety.
Reynevan Napisano 11 Listopad 2014 Napisano 11 Listopad 2014 Przerzuc sie na vraya i maxa, nie bedziesz mial takich problemow.
Azbesty Napisano 11 Listopad 2014 Napisano 11 Listopad 2014 Zapodaj plik blend tego elementu. A z domyślnym shaderem też się dzieją takie sytuacje?
Tallawen Napisano 11 Listopad 2014 Autor Napisano 11 Listopad 2014 Przerzuc sie na vraya i maxa, nie bedziesz mial takich problemow. xD. Na chwilę obecną zostanę przy blenderze :P Zapodaj plik blend tego elementu. A z domyślnym shaderem też się dzieją takie sytuacje? Tak, z domyślnymi jest to samo. Plik: http://goo.gl/vgnzIk (cała scena trochę zajmuje dlatego w tym pliku jest sam dany obiekt).
Azbesty Napisano 11 Listopad 2014 Napisano 11 Listopad 2014 wszystkiemu winna jest scala ten element ma wielkość 3mm czy coś takiego. Ciekawy przypadek prawdę mówiąc. Po prostu wszystko powiększ i już albo oddal kamerę :) z ciekawości sprawdzę jak zachowują się inne silniki.
Tallawen Napisano 11 Listopad 2014 Autor Napisano 11 Listopad 2014 wszystkiemu winna jest scala ten element ma wielkość 3mm czy coś takiego. Ciekawy przypadek prawdę mówiąc. Po prostu wszystko powiększ i już albo oddal kamerę :) z ciekawości sprawdzę jak zachowują się inne silniki. Jeśli chodzi o wielkość elementu to u mnie blender pokazuje: X: 7.144cm Y: 7.144cm Z: 4.816cm :/ Tak, jak wspomniałeś przy większym obiekcie artefakty znikają. Przy 20x większym jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się