Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Od jakiś paru godzin próbuję rozwiązać kłopot powstawania artefaktów przy renderowaniu, ale nie daję rady. Dokładnie chodzi o coś takiego:AbpVHiA.png

Jako artefakty mam na myśli powstałą siateczkę na przycisku (na jednolitym kolorze czarnym). Czym może być to spowodowane?

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 3,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nody wyglądają ok. Nie masz może tam zbuplikowanej geometrii? Te obiekty mają jakieś modyfikatory?

Napisano
  • Autor

Nie widzę żeby była zduplikowana geometria. Obiekt posiada subsurf (1) i edgeSplit.

Napisano

poco podłaczasz color do krzywej Oo a potem dalej krzywą do coloru xD nie mając nic wpiętego w fac. to jest strasznie bez sensu.

Napisano
  • Autor
poco podłaczasz color do krzywej Oo a potem dalej krzywą do coloru xD

 

Taki nawyk :P, Krzywa daje mi możliwość zmiany koloru bazowego w danym kanale. Może bez sensu, ale złych przyzwyczajeń trudno się oduczyć. :)

Napisano

w danym kanale ale zdajesz sobię sprawy, że to jest bez sensu ponieważ nic wpiętego pod fac. więc wychodzi na zewnątrz tylko jeden kolor? a nie tint?

Napisano

To nie jest bez sensu tylko jest wygodne. Krzywa daje większe pole do popisu przy korekcji koloru niż zwykły color-wiget. Co z tego że wychodzi z tego jeden kolor?

Napisano

w sumie racja, ale.. jak już używać tej krzywej to warto z fac. bo prawie większość materiałow zmienia troche swój kolor :P szczególnie metale.

 

ja jestem przyzwyczajony do pracowania z wartościami hex. już gotowymi z palety.

Napisano

Zapodaj plik blend tego elementu. A z domyślnym shaderem też się dzieją takie sytuacje?

Napisano
  • Autor
Przerzuc sie na vraya i maxa, nie bedziesz mial takich problemow.

xD. Na chwilę obecną zostanę przy blenderze :P

 

Zapodaj plik blend tego elementu. A z domyślnym shaderem też się dzieją takie sytuacje?

Tak, z domyślnymi jest to samo. cKhOClA.png

 

Plik: http://goo.gl/vgnzIk (cała scena trochę zajmuje dlatego w tym pliku jest sam dany obiekt).

Napisano

wszystkiemu winna jest scala ten element ma wielkość 3mm czy coś takiego. Ciekawy przypadek prawdę mówiąc. Po prostu wszystko powiększ i już albo oddal kamerę :)

 

z ciekawości sprawdzę jak zachowują się inne silniki.

Napisano
  • Autor
wszystkiemu winna jest scala ten element ma wielkość 3mm czy coś takiego. Ciekawy przypadek prawdę mówiąc. Po prostu wszystko powiększ i już albo oddal kamerę :)

 

z ciekawości sprawdzę jak zachowują się inne silniki.

 

Jeśli chodzi o wielkość elementu to u mnie blender pokazuje:

X: 7.144cm

Y: 7.144cm

Z: 4.816cm

:/

 

Tak, jak wspomniałeś przy większym obiekcie artefakty znikają. Przy 20x większym jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.