plasti Napisano 14 Listopad 2014 Napisano 14 Listopad 2014 witam zaczalem sobie dlubac autko jak w tytule pozdro
maciek.m Napisano 14 Listopad 2014 Napisano 14 Listopad 2014 wyglada ladnie, ale nie wiem czy na takiej siatce dzielenie elementów z chamferami to jest dobry pomysl, ja bym jednak zrobil to po jednym zageszczeniu. Daj w standardowym materiale z podciagnietymi refleksami wtedy bedzie mozna powiedziec czy jest rowny :)
plasti Napisano 15 Listopad 2014 Autor Napisano 15 Listopad 2014 update bede wstanie wrzucic w pon dopiero... powiedz mi dlaczego tak uwazasz ze teraz za wczesnie na dzielenie na elementy??? w czym roznica??
Pawlito Napisano 15 Listopad 2014 Napisano 15 Listopad 2014 Słyszałem mądre zdanie że minimum formy powinno opisywać max. treści. Mimo to dobrze jest zrobić siatkę trochę gęstszą niż trzeba, bo łatwiej się podłączyć z loopami pod detal, większa szansa że trafisz akurat loopa którego potrzebujesz, mniej cięcie i przestawiania werteksów. Na gęstszej siatce także krawędzie są ostrzejsze, czyli takie jak trzeba, dlatego cięcie blach po zagęszczeniu. Przy bazie skoncetruj się na złapaniu bryły. Nie znam auta ale cos niepokojacego dzieje się na styku symetrii przy górnej krawędzi przedniej szyby, i na samym dole tylnego zderzaka.
maciek.m Napisano 15 Listopad 2014 Napisano 15 Listopad 2014 tutaj faktycznie sa proste te dzielenia jak i wyciecia pod swiatla lecą z linią auta, ale moze sa gdzies miejsca w ktorych przydal by sie o jeden podzial wiecej zeby poprowadzic ladniej jakis łuk. a jesli na takiej żadkiej siatce dodasz linie i bedzie w tym miejscu duzo gesciej niz wszedzie indziej moze tam powstac wyostrzenie albo zafalowanie. Ale moze tez uda sie wszystko idelanie :) wszystko wyjdzie jak wrzucisz w standardowym materiale z reflectem model.
plasti Napisano 16 Listopad 2014 Autor Napisano 16 Listopad 2014 ... Nie znam auta ale cos niepokojacego dzieje się na styku symetrii przy górnej krawędzi przedniej szyby, i na samym dole tylnego zderzaka. no chyba musze sie przyjzec tam, dzieki za uwage
maciek.m Napisano 16 Listopad 2014 Napisano 16 Listopad 2014 tak patrze i zauwazylem, np na nadkolach jak zrobiles dzielnie blachy to tam jest wyplaszczenie promienia kola i nadkole jest krzywe, musialbys dodac teraz tam linie i by mogla sie popsuc a po zageszczeniu bedzie to juz ciezko poprawic. a tak jak bys najpierw zagescil to nadkole bylo by idelanym kolem i dopiero roscial a dzieki gestrzej siatce nie zrobily by sie te wyplaszczenia.
plasti Napisano 16 Listopad 2014 Autor Napisano 16 Listopad 2014 tak patrze i zauwazylem, np na nadkolach jak zrobiles dzielnie blachy to tam jest wyplaszczenie promienia kola i nadkole jest krzywe, musialbys dodac teraz tam linie i by mogla sie popsuc a po zageszczeniu bedzie to juz ciezko poprawic. a tak jak bys najpierw zagescil to nadkole bylo by idelanym kolem i dopiero roscial a dzieki gestrzej siatce nie zrobily by sie te wyplaszczenia. czaje o co chodzi, bede myslal nad tym jutro
maciek.m Napisano 17 Listopad 2014 Napisano 17 Listopad 2014 to ja takie bledy zauwazylem, niektore to babole a niektore to zle zamodelowane elementy, jak sie przyjzysz napewno zobaczysz o co chodzi :)
plasti Napisano 7 Styczeń 2015 Autor Napisano 7 Styczeń 2015 ok troche w sumie zapomnialem o tym watku, tak wiec wracam juz prawie z koncem pracy.... gdzie niegdzie sa jeszcze nierownosci ktore na sam koniec bede staral sie wyrownywac, ale nie jestem grafikiem-samochodziarzem tak wiec mysle ze mi wybaczycie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się