Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Szukam tutorialu, który pokazywałby jak sprawnie działać w Modo kiedy chce 'postawić' obiekt 3d na zdjęciu.

Chodzi mi ofc o ustawinie obiektu w perspektywie, zrobienu jakiś cieni na przeźroczystym plane'ie itp. rzeczy.

 

Ktoś coś takiego ma? :)

Edytowane przez MaggotMaker
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

genialny tutek, 100procent tego co szukałem.

 

Żeby nie zakładać nowego wątku, wie ktoś czy jest jakiś skrót klawiszowy na 'niewidoczność' obiektu?

Zarówno mój direct light jak i camera są niewidoczne, mogę nimi poruszać, obracać, edytować wszelkie parametry, ale nia ma ich "fizycznie" w scenie. Ktoś coś wie?

Napisano

Bo to jest tak. Domyslnie w widoku modelowania, zarowno swiatla jak i kamera sa niewidoczne dla wyswietlania we viewporcie.

Zeby to zmienic to pacnij klawisz O (o nie zero) lub ikone zebatki w prawym gornym rogu viewportu nastepnie zakladka visibility i zakliknij show lights, show cameras.

Minus pokazywania swiatel w momencie gdy modelujesz jest taki, ze masz od niego (lub nich) cieniowania na obiekcie, wiec moze to przeszkadzac. No ale to kwestia przyzwyczajen.

 

Uwaga: Kazdy viewport moze miec indywidualne ustawienia odnosnie tego co bedzie wyswietlane i w jaki sposob. (tylko do pelnej indywidualnosci vieportow nalezaloby jeszcze (znow klawisz O) w zakladce Drawing Control - Viewport Independence zakliknac: Independent Center, Scale, Rotate).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności