Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Szukam tutorialu, który pokazywałby jak sprawnie działać w Modo kiedy chce 'postawić' obiekt 3d na zdjęciu.

Chodzi mi ofc o ustawinie obiektu w perspektywie, zrobienu jakiś cieni na przeźroczystym plane'ie itp. rzeczy.

 

Ktoś coś takiego ma? :)

Edytowane przez MaggotMaker

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

genialny tutek, 100procent tego co szukałem.

 

Żeby nie zakładać nowego wątku, wie ktoś czy jest jakiś skrót klawiszowy na 'niewidoczność' obiektu?

Zarówno mój direct light jak i camera są niewidoczne, mogę nimi poruszać, obracać, edytować wszelkie parametry, ale nia ma ich "fizycznie" w scenie. Ktoś coś wie?

Napisano

Bo to jest tak. Domyslnie w widoku modelowania, zarowno swiatla jak i kamera sa niewidoczne dla wyswietlania we viewporcie.

Zeby to zmienic to pacnij klawisz O (o nie zero) lub ikone zebatki w prawym gornym rogu viewportu nastepnie zakladka visibility i zakliknij show lights, show cameras.

Minus pokazywania swiatel w momencie gdy modelujesz jest taki, ze masz od niego (lub nich) cieniowania na obiekcie, wiec moze to przeszkadzac. No ale to kwestia przyzwyczajen.

 

Uwaga: Kazdy viewport moze miec indywidualne ustawienia odnosnie tego co bedzie wyswietlane i w jaki sposob. (tylko do pelnej indywidualnosci vieportow nalezaloby jeszcze (znow klawisz O) w zakladce Drawing Control - Viewport Independence zakliknac: Independent Center, Scale, Rotate).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności