Skocz do zawartości

Tworzenie UV mapy na skanie 3d


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Mam następujący problem, pracuje na skanie 3d w zbrushu i po podłączeniu tekstury i przekonwertowaniu jej na polypainta by móc korzystać np z dynamesha. Po zakończeniu obróbki chciałbym ją wyeksportować do innego formatu. Tu pojawia się problem ponieważ model nie posiada siatki uv, UV Master sobie nie daje rady wykrzacza zbrusha. Próbowałem też dzielić poszczególne elementy sylwetki na subtoole ale efekt też bardzo mizerny. jak używam decimation w celu zmniejszenia poligonów by ułatwić obliczenia oczywiście znika mi tekstura. Czy jest na to jakiś sposób? Albo inna metoda uzyskania uv mapy?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Kopia subtoola -> Autoretopologia Zremesherem -> Subdivide i project all subdiv po subdivie. Pamiętaj o włączonej opcji project polypaint, zbrush sie o ciebie o to zapyta. -> UVmaster na najniższym levelu mesha -> Transfer from polypaint i masz gotową texe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności