Napisano 21 Listopad 201410 l Witam Mam następujący problem, pracuje na skanie 3d w zbrushu i po podłączeniu tekstury i przekonwertowaniu jej na polypainta by móc korzystać np z dynamesha. Po zakończeniu obróbki chciałbym ją wyeksportować do innego formatu. Tu pojawia się problem ponieważ model nie posiada siatki uv, UV Master sobie nie daje rady wykrzacza zbrusha. Próbowałem też dzielić poszczególne elementy sylwetki na subtoole ale efekt też bardzo mizerny. jak używam decimation w celu zmniejszenia poligonów by ułatwić obliczenia oczywiście znika mi tekstura. Czy jest na to jakiś sposób? Albo inna metoda uzyskania uv mapy? Pozdrawiam
Napisano 21 Listopad 201410 l Kopia subtoola -> Autoretopologia Zremesherem -> Subdivide i project all subdiv po subdivie. Pamiętaj o włączonej opcji project polypaint, zbrush sie o ciebie o to zapyta. -> UVmaster na najniższym levelu mesha -> Transfer from polypaint i masz gotową texe.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto