Galmok Posted November 21, 2014 Share Posted November 21, 2014 Witam Mam następujący problem, pracuje na skanie 3d w zbrushu i po podłączeniu tekstury i przekonwertowaniu jej na polypainta by móc korzystać np z dynamesha. Po zakończeniu obróbki chciałbym ją wyeksportować do innego formatu. Tu pojawia się problem ponieważ model nie posiada siatki uv, UV Master sobie nie daje rady wykrzacza zbrusha. Próbowałem też dzielić poszczególne elementy sylwetki na subtoole ale efekt też bardzo mizerny. jak używam decimation w celu zmniejszenia poligonów by ułatwić obliczenia oczywiście znika mi tekstura. Czy jest na to jakiś sposób? Albo inna metoda uzyskania uv mapy? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted November 21, 2014 Share Posted November 21, 2014 Kopia subtoola -> Autoretopologia Zremesherem -> Subdivide i project all subdiv po subdivie. Pamiętaj o włączonej opcji project polypaint, zbrush sie o ciebie o to zapyta. -> UVmaster na najniższym levelu mesha -> Transfer from polypaint i masz gotową texe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galmok Posted November 22, 2014 Author Share Posted November 22, 2014 @Monio Dzięki! Wieczorem sprawdzę czy wszystko działa:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now