Napisano 5 Grudzień 201410 l siemka z tej strony DymitR :-) jestem nowy na forum jak i w temacie. Dopiero raczkuję i całe moje doświadczenie w 3d opiera się tylko na Blenderze. chciałbym jednak pracować również w 3ds max . Z racji mojego pomylonego umysłu, jak zawszę komplikuje sobie życie i chce tę przygodę zacząć od czegoś trudnego. Kompletnie nie wiem jak się za to zabrać, ale bardzo interesujący efekt znalazłem tu: i tu mam parę pytań : co to za 9 różnych warstw, jak się je uzyskuje, czy to wiąże się z 9 różnymi renderami ? i jak uzyskać efekt takiego jogurtu w który wpada wiśnia ? Czy idzie to zrobi np. za pomocą krakatoa ? i jak ? w jaki sposób ? Czekam na odpowiedź :) i pozdrawiam a tak przy okazji dużo tego nie ma, ale zrobiłem parę rzeczy do portfolio: http://dymitr93.deviantart.com/ mile widziane również oceny tego co zrobiłem, z naciskiem na krytykę :) wolę dostać po pysku, niż być macany po pupie :-) to bardziej buduje :-)
Napisano 7 Grudzień 201410 l "9 warstw" uzyskuję się robiąc jeden render, np. w vray'u wybiera się je w zakładce render elements (dostarczają różnych informacji na temat tekstur, refleksów, oświetlenia itp. , profesjonalni animatorzy wykorzystują je do postprocesu np. w aftereffect) Na filmiku można zobaczyć że do animacji jogurtu wykorzystują plugin "Genome Magma Editor" (pierwszy raz widzę coś takiego-to chyba jakaś odmiana particle) ps. wyrenderowanie tej animki kosztowało pewnie w kuj kasy, nie chcę Cię zniechęcać ale skopiowanie tego to w przysłowiowym 1do1 to według mnie "wyprawa na księżyc" good luck Edytowane 7 Grudzień 201410 l przez Pleszer
Napisano 8 Grudzień 201410 l Autor :) dzięki za odpowiedź , nie chce tego odwzorować 1 do 1, ale bardzo mnie zainteresowała animacja tego gęstego jogurtu i wpadających do niego wisienek. Mimo wszystko wielkie dzięki :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto