Skocz do zawartości

Anisotropic direction


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Mam pytanie do wyjadacza MODO.

 

Chciałbym wypalić z Fur Material, mapę Anisotropic Direction. Mógłby mi ktoś wyjaśnić w jaki sposób to zrobić?

Chciałbym to używać do low-poly włosów. Poniżej nabazgrałem taką mapę ręcznie w Photoshopie ale jakże było by wspaniale wypalić to idealnie.

 

https://drive.google.com/file/d/0B9pUric_FS31LVAwY1E2LUktWjQ/view?usp=sharing

 

https://drive.google.com/file/d/0B9pUric_FS31WWJ6RnU3b2tHNkk/view?usp=sharing

Edytowane przez gryzon
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale hmm. To do realtime czy żeby w modo bylo do jakichś renderingow tych low poly? Bo anisotropic direction to taki gradient wiec wystarczy takowy nalozyc na takiego polystripa imo. Nie wiem. Moze nie lapie tej idei/ pytania :)

Napisano (edytowane)

Tak, do realtime do wyświetlania w silniku gry. Chciałem testować taką mapę do ukierunkowania refleksu włosów. Poczytałem trochę w weekend i zrobiłem kolejne testy i wygląda na to, że namalowanie jej będzie najbardziej efektywne.

Edytowane przez gryzon

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności