gryzon Napisano 11 Grudzień 2014 Napisano 11 Grudzień 2014 (edytowane) Mam pytanie do wyjadacza MODO. Chciałbym wypalić z Fur Material, mapę Anisotropic Direction. Mógłby mi ktoś wyjaśnić w jaki sposób to zrobić? Chciałbym to używać do low-poly włosów. Poniżej nabazgrałem taką mapę ręcznie w Photoshopie ale jakże było by wspaniale wypalić to idealnie. https://drive.google.com/file/d/0B9pUric_FS31LVAwY1E2LUktWjQ/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B9pUric_FS31WWJ6RnU3b2tHNkk/view?usp=sharing Edytowane 12 Grudzień 2014 przez gryzon
uzumakishadow Napisano 13 Grudzień 2014 Napisano 13 Grudzień 2014 Ale hmm. To do realtime czy żeby w modo bylo do jakichś renderingow tych low poly? Bo anisotropic direction to taki gradient wiec wystarczy takowy nalozyc na takiego polystripa imo. Nie wiem. Moze nie lapie tej idei/ pytania :)
gryzon Napisano 15 Grudzień 2014 Autor Napisano 15 Grudzień 2014 (edytowane) Tak, do realtime do wyświetlania w silniku gry. Chciałem testować taką mapę do ukierunkowania refleksu włosów. Poczytałem trochę w weekend i zrobiłem kolejne testy i wygląda na to, że namalowanie jej będzie najbardziej efektywne. Edytowane 15 Grudzień 2014 przez gryzon
Temporal Napisano 15 Grudzień 2014 Napisano 15 Grudzień 2014 Foundry niedlugo ma byc ponoc sprzedane, wiec za chwile bedziesz uzywal autodesk MODO :D Mam nadzieje ze to jednak tylko zwykle plotki.
gryzon Napisano 15 Grudzień 2014 Autor Napisano 15 Grudzień 2014 (edytowane) Skąd takie informacje? Nie, nie dyskutujemy tutaj o tym. :) Edytowane 15 Grudzień 2014 przez gryzon
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się