jasam2 Napisano 15 Grudzień 2014 Napisano 15 Grudzień 2014 (edytowane) Cześć, Przedstawiam temat z lokalnego podwórka- nadmorski splendor w Mielnie :) Dwa nowe widoki do tematu, który ciągnie się już od ładnych kilku lat- pierwszy budynek już zrealizowany (na widoku dziennym od strony morza po lewej), dwa pozostałe właśnie się budują. Można powiedzieć, że historia tego projektu to historia mojego wchodzenia w temat wizualizacji- pierwsze koncepcje powstawały na jednym z pierwszych Artlantisów, jakieś 7-8 lat temu. Parę lat temu napisałem krótki artykuł na temat tego projektu na innym forum- www.ronenbekerman.com/dune-apartments-by-jakub-gramczynski Budynek i podstawowa topologia terenu z Archicada, reszta to 3d Max, Vray, Photoshop i niezrównany Forest Pack. Ten ostatni jak widać dosyć znacznie mnie wspomógł, chociaż miałem problemy z niektórymi drzewami- wszystkie z opacity maps na gałęziach renderowały się z babolami. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie? Z góry dziękuję za info :) Poniżej rzeczone widoki- na dziennym ludzie wstawiani w postprodukcji, na drugim w modelu. Chciałem sprawdzić, jaka metoda jest szybsza/efektywniejsza przy takiej produkcji, ale na dal nie wiem :) Czasowo podobnie wychodzi, a efekt z daleka podobny... Pozdrawiam, Kuba Tutaj jeszcze podgląd modelu Ten widok został stworzony jeszcze w 2011 roku. Inny model, inne ustawienia, inne czasy ;) Edytowane 15 Grudzień 2014 przez jasam2
xmass Napisano 15 Grudzień 2014 Napisano 15 Grudzień 2014 Fajne. Lubie patrzeć na takie projekty. :) Jedyne do czego bym się przyczepił to te głazy na plaży na pierwszym obrazku. Wyglądają dość plastikowo i są rozrzucone w taki sposób że ciężko się na nie patrzy ogółem ;) Ani to chaos ani przemyślane ustawienie. Wydaje mi się że w naturze kamienie nie byłyby tak skupione przy sobie, przynajmniej nie przy takiej podobnej wielkości. Reszta cool :D Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi