Jump to content

jasam2

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

jasam2 last won the day on January 23 2017

jasam2 had the most liked content!

Community Reputation

77 Excellent

About jasam2

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Szczecin
  1. Szybkie info. Od kilku dobrych lat opracowuję wysokiej rozdzielczości tekstury dla producenta cegieł www.petersen-tegl.dk. Od niedawna są dostępne nowe, jeszcze większe rozdzielczości z dodatkową teksturą maski do tworzenia displacementu, wycinania cegieł, łatwej zmiany układu, etc. Wszystko oczywiście za darmo. Polecam :)
  2. Cześć, Przedstawiam temat z lokalnego podwórka- nadmorski splendor w Mielnie :) Dwa nowe widoki do tematu, który ciągnie się już od ładnych kilku lat- pierwszy budynek już zrealizowany (na widoku dziennym od strony morza po lewej), dwa pozostałe właśnie się budują. Można powiedzieć, że historia tego projektu to historia mojego wchodzenia w temat wizualizacji- pierwsze koncepcje powstawały na jednym z pierwszych Artlantisów, jakieś 7-8 lat temu. Parę lat temu napisałem krótki artykuł na temat tego projektu na innym forum- www.ronenbekerman.com/dune-apartments-by-jakub-gramczynski Budynek i podstawowa topologia terenu z Archicada, reszta to 3d Max, Vray, Photoshop i niezrównany Forest Pack. Ten ostatni jak widać dosyć znacznie mnie wspomógł, chociaż miałem problemy z niektórymi drzewami- wszystkie z opacity maps na gałęziach renderowały się z babolami. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie? Z góry dziękuję za info :) Poniżej rzeczone widoki- na dziennym ludzie wstawiani w postprodukcji, na drugim w modelu. Chciałem sprawdzić, jaka metoda jest szybsza/efektywniejsza przy takiej produkcji, ale na dal nie wiem :) Czasowo podobnie wychodzi, a efekt z daleka podobny... Pozdrawiam, Kuba Tutaj jeszcze podgląd modelu Ten widok został stworzony jeszcze w 2011 roku. Inny model, inne ustawienia, inne czasy ;)
  3. Chociaż nie używam Blendera, poczytałem sobie o Coronie :) Wizualizacje świetne, a tutorial- klasa. Wszystko ładnie, przejrzyście. Wielkie dzięki. Pozdrawiam
  4. Cześć, Najlepsze źródło dobrej jakości architektury z rzutami to dla mnie archdaily.com. Tam przedstawiane są projekty z super jakości zdjęciami i rzutami. Pozdrawiam
  5. Cześć, Świetnie to zrobiłeś. Patrząc na twoją inspirację mam taki wniosek, że mogłoby być jeszcze bardziej płasko :) To znaczy bardziej 2d, niż 3d, bo w tym momencie jest zawieszone gdzieś pomiędzy- zbyt wyraźnie widać, że jest 3d. Czekam na animację :)
  6. Niesamowite prace, fantastyczna malarskość prac i przerażająca detaliczność ;) Gratulacje i pokłony dla autora. Kiedy album? Z chęcią bym coś takiego nabył i z tego, co widzę/czytam, nie tylko ja :)
  7. Gdzie można zamawiać gotowy plakat? ;) Po "Mieście Feniks" wiem, że warto czekać. Niecierpliwie.
  8. Fantastyczne! Również przyłączam się do podziękowań za wgląd w materiały z realizacji- tego nigdy za wiele :)\ Gratulacje dla całej ekipy.
  9. Endemi- dzięki. Widok z basenem to zdjęcie- jedynie budynek jest wyrenderowany i dodane odbicie w basenie :)
  10. Mógłbyś pokazać surowy render? Albo przynajmniej powiedz, czy taki kontrast wyciągasz w renderze, czy w postprodukcji? Mi wszystko zawsze wychodzi blade i niekontrastowe :)
  11. Świetne! Bardzo mi się podoba kontrast i nasycenie- jest mocne, ale wszystko widać :) Masz więcej widoków z tego wnętrza? VisualWorkshop3d.ch- to twoja firma, czy dla nich pracujesz?
  12. Dzięki wszystkim za wizytę i komentarze :) Widzę, że największą popularnością cieszy się mój "żart demograficzny"- starałem się wprowadzić element suspensu do obrzydliwie słodkiego widoku. Pytanie czy to ojciec nie pasuje, czy dzieci? Swoja drogą, już na w pół poważnie, ale bez żadnych podtekstów, mała obserwacja- człowieka o ciemnej karnacji trudniej się wkleja. Zbychu- "kolor pipetą z taty" - pomyśl, czy ktoś w swojej pracy, oprócz nas, może użyć takiego zestawienia słów? A co do widoków, to nie dziwię się twojemu odbiorowi- zestawiając twoje widoki z moimi osiągnęlibyśmy niezłą dyskotekę ;) Co do realizmu i słodkości- już przy poprzednim temacie z domami pasywnymi pisałem, że wiem :) Jest to mniej lub bardziej celowy zabieg i nie silę się na realizm, bardziej na "realizm deweloperski z klimacikiem" :) Poza tym, jest to łatwiejsze do zaakceptowania przez klienta i przyszłych odbiorców- zachód słońca, wieczór z lampkami- wszystko działa podprogowo. Oczywiście nie uogólniam, sam bym wolał czasami zrobić coś brudnego, zamglonego, deszczowego i ponurego, a przynajmniej nie tak słodkiego. Może po prostu idę na łatwiznę i robię na bogato z kolorami ;)
  13. Cześć, Przedstawiam wizualizacje kolejnego domu pasywnego i widoki koncepcyjne hotelu. H7- pierwszy dom z płaskim dachem. Miał być a'la amerykański modernizm, wizualizacje też. Widok z basenem przed domem to widok zdjęciowy- tylko dom jest z modelu, reszta- zdjęcie. Hotel- lokalizacja- Szczecinek, Polska. Tylko muszą trochę zmienić plan zagospodarowania ;) Jeden z pierwszych na świecie prawdziwie pasywnych hoteli (info projektanta). Model był bardzo prosty, czas realizacji- około 1 miesiąc na 10 widoków. Przedstawiam te bardziej udane :) Udało mi się znaleźć fotografa który akurat miał zdjęcie lotnicze terenu inwesycji. Jak dobrze jest wklejać budynek w zdjęcie, a nie "szyć" otoczenie w modelu albo z kawałków innych zdjęć :) Narzędzia- tradycyjnie- 3d max, ForestPack, Vray, Photoshop. Z góry dziękuję za ewentualne komentarze i wytknięcie błędów. Aha, poraz kolejny- dziękuję Viz-People ;) Pozdrawiam, Kuba H7 Hotel H4
  14. Przy tak małych przestrzeniach kluczowe są detale, a te w waszym wykonaniu wypadają świetnie. Wizualizacje "z oddechem". Czy przy ustalaniu kadrów "oszukujecie" i wystawiacie kamery za ściany, czy wszystko dzieje się w obrębie pomieszczenia? Gratuluję i pozdrawiam
  15. Fantazja! czekam na całość :) Czy tam jest mysz na fotelu? Proszę o potwierdzenie, że nie tylko ja ją widzę...
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy