gryzon Napisano 16 Grudzień 2014 Napisano 16 Grudzień 2014 Czy mógłby mnie ktoś poprowadzić za rękę i wyjaśnić jak zrobić plane z wmapowaną teksturą z kanałem alpha. Chciałbym aby ta przeźroczystość była widoczna w Advenced OpenGL ewentualnie w RayGL.
uzumakishadow Napisano 16 Grudzień 2014 Napisano 16 Grudzień 2014 Ok to tak. Wrzucasz sobie ta teksture z alfa w material. Ustawiasz jej efekt jako transparent amount a teraz magiczny krok. Dodatkowo ustawiasz na materiale transparent amount na 100. Magiczny krok numer 2 podziwiasz dzialajaca transparencje we vieporcie i masz nadzieje, ze w 901 zrobia viewport na miare 2015 roku :) Pozdrawiam, Mat
gryzon Napisano 16 Grudzień 2014 Autor Napisano 16 Grudzień 2014 Uhuhu, nie ma sortowania. Na poglądowe układanie low-poly włosów jakoś przeżyję. Renderuję dodatkowo podgląd F8. Dzięki Mateusz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się