Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy mógłby mnie ktoś poprowadzić za rękę i wyjaśnić jak zrobić plane z wmapowaną teksturą z kanałem alpha. Chciałbym aby ta przeźroczystość była widoczna w Advenced OpenGL ewentualnie w RayGL.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ok to tak.

Wrzucasz sobie ta teksture z alfa w material. Ustawiasz jej efekt jako transparent amount a teraz magiczny krok.

Dodatkowo ustawiasz na materiale transparent amount na 100.

Magiczny krok numer 2 podziwiasz dzialajaca transparencje we vieporcie i masz nadzieje, ze w 901 zrobia viewport na miare 2015 roku :)

Pozdrawiam,

Mat

Napisano
  • Autor

Uhuhu, nie ma sortowania. Na poglądowe układanie low-poly włosów jakoś przeżyję. Renderuję dodatkowo podgląd F8. Dzięki Mateusz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności