Napisano 16 Grudzień 201410 l Czy mógłby mnie ktoś poprowadzić za rękę i wyjaśnić jak zrobić plane z wmapowaną teksturą z kanałem alpha. Chciałbym aby ta przeźroczystość była widoczna w Advenced OpenGL ewentualnie w RayGL.
Napisano 16 Grudzień 201410 l Ok to tak. Wrzucasz sobie ta teksture z alfa w material. Ustawiasz jej efekt jako transparent amount a teraz magiczny krok. Dodatkowo ustawiasz na materiale transparent amount na 100. Magiczny krok numer 2 podziwiasz dzialajaca transparencje we vieporcie i masz nadzieje, ze w 901 zrobia viewport na miare 2015 roku :) Pozdrawiam, Mat
Napisano 16 Grudzień 201410 l Autor Uhuhu, nie ma sortowania. Na poglądowe układanie low-poly włosów jakoś przeżyję. Renderuję dodatkowo podgląd F8. Dzięki Mateusz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto