tarnasm Napisano 16 Grudzień 2014 Share Napisano 16 Grudzień 2014 Hej, Wyczytałem w paru tutorialach, że V-ray gryzie się trochę z materiałami typu STANDARD. Ale jak to odnosi się do Multi/Sub - Object? Jest to jakby nie było mats z grupy Standard. Ja osobiście preferuję dla jednego modelu nadać kilka ID i po prostu nanieść materiał już z V-Ray do do określonej pozycji w Multi-Sub. Czy zatem powinienem porzucić tą praktykę? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 16 Grudzień 2014 Share Napisano 16 Grudzień 2014 bez obaw - pełna kompatybilność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tarnasm Napisano 16 Grudzień 2014 Autor Share Napisano 16 Grudzień 2014 A jeszcze dopytam kontynuując wątek. Czy stosowanie multi-sub-a spowalnia render czy w ogóle nie wpływa na jego tempo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szeyker89 Napisano 16 Grudzień 2014 Share Napisano 16 Grudzień 2014 Gdzieś czytałem że stosowanie tego materiału nieznacznie zmniejsza czas renderu ale czy to prawda... Ja pakuje gdzie się da multi-sub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 17 Grudzień 2014 Share Napisano 17 Grudzień 2014 tarnasm ponoc sie odrobine szybciej liczy :) , natomiast co do materiałów to nie kompatybilny z nowymi vrayam jest materiał stndard taki odpowiednik zwykłego vraymtl, jak napchasz do multi tych standardów to mogą być wszelkiej maści artefakty, najczęstszy objaw to świecenie materiałów, natomiast jak powpinasz mu vraymtl to nie będzie żadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się