Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

 

Wyczytałem w paru tutorialach, że V-ray gryzie się trochę z materiałami typu STANDARD. Ale jak to odnosi się do Multi/Sub - Object? Jest to jakby nie było mats z grupy Standard. Ja osobiście preferuję dla jednego modelu nadać kilka ID i po prostu nanieść materiał już z V-Ray do do określonej pozycji w Multi-Sub. Czy zatem powinienem porzucić tą praktykę?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

A jeszcze dopytam kontynuując wątek. Czy stosowanie multi-sub-a spowalnia render czy w ogóle nie wpływa na jego tempo?

Napisano

Gdzieś czytałem że stosowanie tego materiału nieznacznie zmniejsza czas renderu ale czy to prawda... Ja pakuje gdzie się da multi-sub

Napisano

tarnasm ponoc sie odrobine szybciej liczy :) , natomiast co do materiałów to nie kompatybilny z nowymi vrayam jest materiał stndard taki odpowiednik zwykłego vraymtl, jak napchasz do multi tych standardów to mogą być wszelkiej maści artefakty, najczęstszy objaw to świecenie materiałów, natomiast jak powpinasz mu vraymtl to nie będzie żadnych problemów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności