neriust Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 (edited) Cześć. Potrzebuję dowiedzieć się, który parametr w materiale "arch and design" odpowiada za odbijanie światła tak, aby podążało ono dalej. Chodzi mi o stworzenie efektu ostrego odbicia światła - jak np. kula dyskotekowa. Załączam JPG z widokiem sceny i przykładowym renderem, (materiał na który pada ostra plama światła to chrom). Bardzo proszę o pomoc lub odesłanie do jakiegoś tutorialu. Edited December 21, 2014 by neriust Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dynamico Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 Może to nieco Tobie "rozjaśni" sprawę: http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/caustics/index.html lub to http://www.evermotion.org/tutorials/show/7972/caustics-in-mental-ray-tutorial Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now