neriust Napisano 21 Grudzień 2014 Napisano 21 Grudzień 2014 (edytowane) Cześć. Potrzebuję dowiedzieć się, który parametr w materiale "arch and design" odpowiada za odbijanie światła tak, aby podążało ono dalej. Chodzi mi o stworzenie efektu ostrego odbicia światła - jak np. kula dyskotekowa. Załączam JPG z widokiem sceny i przykładowym renderem, (materiał na który pada ostra plama światła to chrom). Bardzo proszę o pomoc lub odesłanie do jakiegoś tutorialu. Edytowane 21 Grudzień 2014 przez neriust
Dynamico Napisano 21 Grudzień 2014 Napisano 21 Grudzień 2014 Może to nieco Tobie "rozjaśni" sprawę: http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/caustics/index.html lub to http://www.evermotion.org/tutorials/show/7972/caustics-in-mental-ray-tutorial
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się