nailgun Napisano 5 Styczeń 2015 Share Napisano 5 Styczeń 2015 (edytowane) FSO Polonez 3dsmax, v-ray, HDRI modelling - Kirill Sidorevich Edytowane 5 Styczeń 2015 przez nailgun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 5 Styczeń 2015 Share Napisano 5 Styczeń 2015 fantastic job Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Z3Piotr Napisano 6 Styczeń 2015 Share Napisano 6 Styczeń 2015 Sam bym pośmigał takim borewiczem. Nailgun, podoba mi się cała seria Twoich prac, czekam na kolejne. Łyżka dziegciu - 1 render, brakuje mi odbić na lewym boku auta, tym bardziej, że mapa w tym miejscu jest jasna. Plastikowe listwy, próg i chlapacz mogłyby coś oddać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 6 Styczeń 2015 Share Napisano 6 Styczeń 2015 Wszystko byloby swietnie, gdyby nie te dziwne reflecty. Nie wiem czy to wina hdrki czy samego materialu, ale jakos to psuje calkowity odbior. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakub Wydro Napisano 6 Styczeń 2015 Share Napisano 6 Styczeń 2015 Auto w ogóle nie siedzi w otoczeniu a do tego światłocień ze zdjęcia nie współgra z nim. Model sam w sobie ładniutki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi