Napisano 16 Październik 200420 l nom ta ostatnia scenka to juz kozak, ale niema punktu do ktorego mozna by bylo przykuc uwage czegos jescze brakoje jakiegos detala.... i jaki jest cel tego kolesia ?? :)
Napisano 16 Październik 200420 l ja powiem tylko, że bardzo mi sie podobało ma przedostatnim renderze to w jaki sposób ukryłes dalszą część muru i tą denerwującą powtzrzalność tekstur.
Napisano 16 Październik 200420 l witam male miany glownie swiatlo i pare szcegolow dodanych ..dzieki za posty http://www.grafika3d.republika.pl/
Napisano 16 Październik 200420 l kilka szczegółów :> podoba mi się, tylko ps'owy blur psuje odbiór :/
Napisano 16 Październik 200420 l hmmm to tak w sumie zamiast tej trawki bogly by byc np jakies plamy krwi wtedy by to przybralo jakis mroczniejsza wizje :)
Napisano 16 Październik 200420 l totalna niekonsekwencja - wyciszasz głębią ostrości dalszy plan muru - bardzo dobrze, a tymczasem ten "pokemon" sterczący w oddali nad murem jest ostry jak brzytwa! Drabina jest bardzo "niedrabiniasta" nie robi się takich grubych bali o prostokątnym przekroju dla pionowych "prowadnic szczebli" - takie rzeczy natychmiast kłóją w oczy. W dalszym ciągu kolory i kontrasty mi się podobają ale widzę, że ta praca aż woła o finalne dopracowanie jej na poziomie Photoshopa! Nie wszystko załatwia się renderingiem - ale to moje osobiste zdanie:) pozdro
Napisano 27 Październik 200420 l witam serdecznie...chyba juz koncze mialem problemy z serwerem wiec teraz wszystko gra..pozdro... http://www.grafika3d.republika.pl/
Napisano 28 Październik 200420 l Pierwsza sprawa to taka, gdzię na świecie ty widziałes taki mur? po pierwsze skoro zniszczony to i pomazany, żechyba powybijałeś wszystkich ewentualnych "graficiarzy" którzy by mogli skorzystać z naprawde ogromnej powierzchni :). A reszta ok. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto