Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przy obecnym projekcie chciałem wykorzystać dobrodziejstwa bejkowania/Cyclesa.

Na moje skromne potrzeby działa ok. Wypalam materiał z shaderem glossy - chciałem aby odbijały się w nim refleksy

z mapy environment. Wypalanie działa. Mam tylko pytanie, czy wiecie jak mogę uzyskać w oknie viewportu(w trybie render)

możliwie zbliżony rozkład odbić do tego, który będzie wypalony na teksturze? Tak, by sterując koordynatami mapy env. ustawić

jakiś sensowny rozkład refleksów. Do tej pory robilem to metodą prób i błędów - co nie jest najszybszye i najwygodniejsze... :)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie da się. Wypalanie odbić kierunkowych działa per-płaszczyzna i nie da się uwzględnić punktu obserwatora. Każdy pixel jest osobną "kamerą".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności