kolaborant Napisano 13 Styczeń 2015 Napisano 13 Styczeń 2015 Przy obecnym projekcie chciałem wykorzystać dobrodziejstwa bejkowania/Cyclesa. Na moje skromne potrzeby działa ok. Wypalam materiał z shaderem glossy - chciałem aby odbijały się w nim refleksy z mapy environment. Wypalanie działa. Mam tylko pytanie, czy wiecie jak mogę uzyskać w oknie viewportu(w trybie render) możliwie zbliżony rozkład odbić do tego, który będzie wypalony na teksturze? Tak, by sterując koordynatami mapy env. ustawić jakiś sensowny rozkład refleksów. Do tej pory robilem to metodą prób i błędów - co nie jest najszybszye i najwygodniejsze... :)
Monio Napisano 15 Styczeń 2015 Napisano 15 Styczeń 2015 Nie da się. Wypalanie odbić kierunkowych działa per-płaszczyzna i nie da się uwzględnić punktu obserwatora. Każdy pixel jest osobną "kamerą".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się