Jump to content

Cycles baking


kolaborant

Recommended Posts

Przy obecnym projekcie chciałem wykorzystać dobrodziejstwa bejkowania/Cyclesa.

Na moje skromne potrzeby działa ok. Wypalam materiał z shaderem glossy - chciałem aby odbijały się w nim refleksy

z mapy environment. Wypalanie działa. Mam tylko pytanie, czy wiecie jak mogę uzyskać w oknie viewportu(w trybie render)

możliwie zbliżony rozkład odbić do tego, który będzie wypalony na teksturze? Tak, by sterując koordynatami mapy env. ustawić

jakiś sensowny rozkład refleksów. Do tej pory robilem to metodą prób i błędów - co nie jest najszybszye i najwygodniejsze... :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy