kolaborant Posted January 13, 2015 Share Posted January 13, 2015 Przy obecnym projekcie chciałem wykorzystać dobrodziejstwa bejkowania/Cyclesa. Na moje skromne potrzeby działa ok. Wypalam materiał z shaderem glossy - chciałem aby odbijały się w nim refleksy z mapy environment. Wypalanie działa. Mam tylko pytanie, czy wiecie jak mogę uzyskać w oknie viewportu(w trybie render) możliwie zbliżony rozkład odbić do tego, który będzie wypalony na teksturze? Tak, by sterując koordynatami mapy env. ustawić jakiś sensowny rozkład refleksów. Do tej pory robilem to metodą prób i błędów - co nie jest najszybszye i najwygodniejsze... :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monio Posted January 15, 2015 Share Posted January 15, 2015 Nie da się. Wypalanie odbić kierunkowych działa per-płaszczyzna i nie da się uwzględnić punktu obserwatora. Każdy pixel jest osobną "kamerą". Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolaborant Posted January 16, 2015 Author Share Posted January 16, 2015 Dzięki za info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now