Rascal Napisano 1 Marzec 2005 Autor Napisano 1 Marzec 2005 Niebawem bedzie dostepny takze nowy RenderMan podobno znacznie bardziej user frendly niz ten ktory jest dostepny obecnie. Jesli ktos chce zapoznac sie z testami Maxwella to mozna je zobaczyc na forum Next Limit ( po rejestracji ) Jednak widzac po czasach sa zbyt dlugie jak dla mnie. Oczywiscie sa jeszcze inne renderery np. Virtualight, Iguana itp. jednak nie sa zbyt popularne. Tak wiec wszyscy raczej skupiaja sie na tym co daje bardziej o sobie znac. Fakt finalRender i V-Ray juz w drodze.
dirty Napisano 1 Marzec 2005 Napisano 1 Marzec 2005 no fakt, zapomnialem o maxwellu, nie mialem okazji sie nim bawic, chociaz slyszalem o super wynikach i super dlugich czasach ;) a ta iguana to raczej poki co zabawka niz renderer, choc trzymam kciuki bo moze z tego wyjsc cos w stylu fprime'a pod lw. pisze byc moze cos z tego bedzie bo jak narazie robi to jeden koles... zobaczy sie. no, jak juz wyjdzie ten vray i fr to byc moze ceny tez troche drgna (tak 500-600$ za licencje bylo by bardzo milo)
Rascal Napisano 2 Marzec 2005 Autor Napisano 2 Marzec 2005 Na prosbe kilku osob umieszczam nieco wieksza wersje renderu z brama.
Rascal Napisano 18 Październik 2005 Autor Napisano 18 Październik 2005 Jako ze przy ewolucji Turtle jestem od poczatku to cieszy mnie fakt ze coraz lepiej sie rozwija. A to kolejna scena testowa nad ktora pracuje wyrenderowana w Turtle.
Bilay Napisano 21 Październik 2005 Napisano 21 Październik 2005 Przezaje*iście Rascal :D Fototapeta za oknem troche mi nie wchodzi, i cień ramy okna w lewym dolnym rogu (za ostry jak dla mnie). Reszta "w pyte" :)
Rascal Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 Kolejny test tym razem scena ktora sie pojawila na CGTalk i ktora bylo mozna sciagnac do testow ktorej autorem jest Brayan Howard. Ja wykonalem shadery i oswitlenie. render time 24 min
kannu Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 generalnie fajne - to Ci juz mowilem. niestety wieksozsc przedmiotow nie ma tekstur, tylko jednolite kolory - to droga na skróty, bo nie trzeba mapować i przygotowywać tekstur - ale ma to odbicie w efekcie :(. pozdrawiam
piotrek Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 eee tam, brak tekstur nie przeszkadza. Szkoda tylko, że taki mały rozmiar...
Rascal Napisano 24 Styczeń 2006 Autor Napisano 24 Styczeń 2006 Fakt troche oszczedzalem na materialach i przypisywalem shadery bez textur tam gdzie jeszcze az tak bardzo nie byly potrzebne, jednak naprawie to przy nastepnej wersji zrobie takze wiekszy render.
Gordy Napisano 24 Styczeń 2006 Napisano 24 Styczeń 2006 Rascal, można do ciebie z radami a propos Turtla? Lub może inaczej. Znasz jakieś tutki? Poza tymi z dokumentacji.
Rascal Napisano 25 Styczeń 2006 Autor Napisano 25 Styczeń 2006 Mozna, namiary kontaktowe podalem ci na prv.
kannu Napisano 25 Styczeń 2006 Napisano 25 Styczeń 2006 gordy - wejdz sobie na irca na #maya (np. z serwera warszawa.irc.pl lub lublin.irc.pl) pozdrawiam i zycze powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się