xypnise Napisano 18 Styczeń 2015 Napisano 18 Styczeń 2015 (edytowane) Witam, w maya scaliłem sobie kilka elementów ręki w jeden, poprzez "combine" niby wszystko ok, działa jako jeden mesh. Ale po wrzuceniu w mudboxa czy to przez send to czy import fbx, widoczne są części, z których ten model został połączony Tak wygląda przerzucone znów do maya z muda Co z tym fantem zrobić, ktoś się już z tym spotkał? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam, Mateusz. Edytowane 18 Styczeń 2015 przez xypnise
Monio Napisano 18 Styczeń 2015 Napisano 18 Styczeń 2015 Zgaduje: Menu normals -> Unlock Normals + Soften normals.
xypnise Napisano 18 Styczeń 2015 Autor Napisano 18 Styczeń 2015 (edytowane) Zgaduje: Menu normals -> Unlock Normals + Soften normals. Zrobiłem do nowa łączenie części combine, potem unlock normals + "soften edge" tylko takie smooth mam w maya 2015 i problem nadal występuje. Pytanie co zrobić by normals wszystkich części się zgadzały, dopiero co wskoczyłem w maya i nie ogarniam. ********* Edit: Bonus tools pomogło, modeling -> combine and merge, już wszystko cacy. Edytowane 18 Styczeń 2015 przez xypnise
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się