Napisano 18 Styczeń 201510 l Witam, w maya scaliłem sobie kilka elementów ręki w jeden, poprzez "combine" niby wszystko ok, działa jako jeden mesh. Ale po wrzuceniu w mudboxa czy to przez send to czy import fbx, widoczne są części, z których ten model został połączony Tak wygląda przerzucone znów do maya z muda Co z tym fantem zrobić, ktoś się już z tym spotkał? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam, Mateusz. Edytowane 18 Styczeń 201510 l przez xypnise
Napisano 18 Styczeń 201510 l Autor Monio napisał: Zgaduje: Menu normals -> Unlock Normals + Soften normals. Zrobiłem do nowa łączenie części combine, potem unlock normals + "soften edge" tylko takie smooth mam w maya 2015 i problem nadal występuje. Pytanie co zrobić by normals wszystkich części się zgadzały, dopiero co wskoczyłem w maya i nie ogarniam. ********* Edit: Bonus tools pomogło, modeling -> combine and merge, już wszystko cacy. Edytowane 18 Styczeń 201510 l przez xypnise
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto