Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, w maya scaliłem sobie kilka elementów ręki w jeden, poprzez "combine" niby wszystko ok, działa jako jeden mesh.

 

 

adf408688eb16e9cf902883e45975dd6.png

 

Ale po wrzuceniu w mudboxa czy to przez send to czy import fbx, widoczne są części, z których ten model został połączony

 

719f4e66ceff18665f0775e515207eda.png

 

 

Tak wygląda przerzucone znów do maya z muda

 

f694164188624f1e2a0ea42ca3fab2e8.png

 

Co z tym fantem zrobić, ktoś się już z tym spotkał?

 

 

Z góry dziękuje za pomoc.

 

 

Pozdrawiam, Mateusz.

Edytowane przez xypnise
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)
Zgaduje:

Menu normals -> Unlock Normals + Soften normals.

 

 

Zrobiłem do nowa łączenie części combine, potem unlock normals + "soften edge" tylko takie smooth mam w maya 2015 i problem nadal występuje.

 

 

Pytanie co zrobić by normals wszystkich części się zgadzały, dopiero co wskoczyłem w maya i nie ogarniam.

 

 

 

*********

 

 

Edit: Bonus tools pomogło, modeling -> combine and merge, już wszystko cacy.

Edytowane przez xypnise

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności