Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, w maya scaliłem sobie kilka elementów ręki w jeden, poprzez "combine" niby wszystko ok, działa jako jeden mesh.

 

 

adf408688eb16e9cf902883e45975dd6.png

 

Ale po wrzuceniu w mudboxa czy to przez send to czy import fbx, widoczne są części, z których ten model został połączony

 

719f4e66ceff18665f0775e515207eda.png

 

 

Tak wygląda przerzucone znów do maya z muda

 

f694164188624f1e2a0ea42ca3fab2e8.png

 

Co z tym fantem zrobić, ktoś się już z tym spotkał?

 

 

Z góry dziękuje za pomoc.

 

 

Pozdrawiam, Mateusz.

Edytowane przez xypnise

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
  Monio napisał:
Zgaduje:

Menu normals -> Unlock Normals + Soften normals.

 

 

Zrobiłem do nowa łączenie części combine, potem unlock normals + "soften edge" tylko takie smooth mam w maya 2015 i problem nadal występuje.

 

 

Pytanie co zrobić by normals wszystkich części się zgadzały, dopiero co wskoczyłem w maya i nie ogarniam.

 

 

 

*********

 

 

Edit: Bonus tools pomogło, modeling -> combine and merge, już wszystko cacy.

Edytowane przez xypnise

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności