Jump to content

xypnise

Members
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

67 Excellent

About xypnise

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Budapeszt
  1. Shading postaci strasznie kuleje(chyba że miał być cukierkowy look) las bardzo wporzo (grading, światło, volumetryka) W czym było liczone?
  2. Arnold pod c4d ma teamrender, zresztą w takim firmach mają tak kosmiczne R&D że ich arnold jest totalnie różny od ogólnie dostępnego, wszystko masz spięte w pipeline, autokonwersja textur pod shading, (ctrl+s i z automatu flush cache i ipr leci już z updatem), własne shadery, własne pluginy, dodatkowe pasy do kompo czy inne UI/UX, niby małe rzeczy a strasznie wszystko przyśpieszają. Poza utalentowanymi artystami to właśnie dużą rolę gra R&D, tam się dużo ciśnie i dlatego ich klatki jak i workflow mają taki poziom.
  3. Fajnie, dzięki że tak szczegółowo opisałeś. Zgadzam się ze wszystkim, tylko chyba mnie źle zrozumiałeś, bo ja jestem zagorzałym fanem arnolda i uważam resztę silników, poza rendermanem za shit. Szczególnie jeżeli chodzi o możliwości shadingu, fotorealizm czy sss z pełnym raytracem. Swoją droga alsurface teraz implementują do vray (lol) Pomyślcie o własnym shaderze do sss, tak jak mają w np. digicu, pracowałem na nim i wszystko lepiej siada. Nie hejtuję platige z dupy, tylko po prostu wkurza mnie fakt, że trzeba szukać roboty za granicą żeby robić dobry stuff a wiem że mamy możliwości robienia tego w kraju. Więc to taki bardziej bulwers (:
  4. Liczone pewnie aroldem, swoją drogą ciekawa sprawa przechodzić na slnik, którego koszt wyrenderowania klatki jest droższy&wolniejszy niż głupiego vraya, biorąc pod uwagę "ograniczone budżety"
  5. No i tak się u nas robi VFX, na odpierdol, byle szybciej skończyć i żeby dla góry więcej siana zostało. A artyści zapierdalają za piątaka nadgodziny z kroplówką przy biurku. Później wychodzi kaszana. A karuzela lizania się po jajach dalej się kręci. Szkoda tylko osób, które tam pracują. Bo na pewno część z nich jest mega utalentowana.
  6. Postaram sie wypowiedziec konstruktywnie. Najbardziej podobaja mi sie enva i akcja. Najgorzej wypadly animacje i shadery skóry, swiatlo w niektórych scenach jest dosc plaskie. To bylo liczone mtoa czy dalej wasz piepleline to vray? Pierwsze wrazenie bylo iz jest to game engine. Gdyby dopracowac animacje i shadery/kompo to byloby dosc spoko jak na polskie warunki. Pozdrawiam i licze na wiecej.
  7. Ten bump z bębna usuń, daj tam większy ior speculara, na czarnej części możesz dać bump w stylu "brushed metal" np. http://itagpa.org/wp-content/uploads/2014/01/textures-wallpapers-my-brushed-metal-texture-by-jnuw-on-deviantart1.jpg Jak nie będzie dobrze wyglądać, to się levelami w ps pobaw. obróć ten bump w kierunku lufy i ustaw po przeciwnej stronie kamery jakiś area light zeby odbijał się o tej powierzchni i wpadał do kamery. (bump jest zależny w dużej mierze od światła, bo zmienia tylko normale a nie wpływa fizycznie na model jak disp.) próbuj
  8. no i ogarnij co to bump/normal a potem displacment, przyda Ci się. pozdro
  9. Zrób unfold uvałek na srebnej obudowie i oświetl to lepiej by zyskać fajny specular. :)
  10. Czyli 2 komputery z 5820 i renderowanie po lanie? Nawet nie wiem czy arnold pod maya to obsłuży.
  11. Witam, praca mi się podoba, jedyne co bym poprawił do subdv kropel, gdyż niektóre przybierają kanciasty nienaturalny kształt (:
  12. Witam, aktualnie posiadam taką jednostkę: Chcę zrobić upgrade, renderuje tylko po cpu arnold/v-ray, mam na to ~10.000zł. Zastanawiam się nad i7 5960x, wtedy musiałbym wymienić mobo i ram, zostać przy ddr3 czy może przejść na ddr4? Czy wzrost wydajności w przypadku ramu jest aż tak widoczny, jak prezentują się też różne częstotliwości ramu? Myślałem też o raid z ssd pod port M2, ktoś z Was korzysta z takiego rozwiązania? Jaką jednostkę sami byście złożyli? Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam serdecznie.
  13. Myślałem że naprawdę coś nowego, trochę już mają (:
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy