Napisano 20 Styczeń 201510 l Witam, Pojawił mi się dziwny problem z renderingiem. Myślałem że to może wina subdivs w materiale/świetle. Po ustawieniu standardowego vraymtl problem pojawia się nadal. Świecę GI + environment. Delikatne światło za listwą (vraylightmtl - jeśli usunę problem plam jest nadal). Czy przyczyną może być błąd w siatce ? Jest to wytłoczone modyfikatorem Sweep po linii. edit: niestety po modyfikatorze optimize (uproszczenie siatki ) nadal powoduje błędy. błąd siatka Edytowane 20 Styczeń 201510 l przez fioleczek1
Napisano 20 Styczeń 201510 l Możę masz za niskie parametry irradiance map, najlepiej wrzuć jeszcze ustawienia samego vraya bo tak to można się bawić we wróżkę :)
Napisano 14 Luty 201510 l Modyfikator Sweep ma chyba gdzieś opcje wygładzenia, może to wystarczy użyć.... poza tym siatka wydaję się być bardzo zagęszczona, chyba niepotrzebnie...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto