Skocz do zawartości

importowanie roslin proxy vrmesh


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Jak zaimportować rosliny z rozszerzeniem vrmesh tak żeby miały wszystkie tekstury?

Wstawiam je poprzez opcje geometry->vray->vray proxy i pojawia mi się sam model bez tekstur.

Pobieranie materialu z modelu nic nie daje bo mam dalej szara kulke i zadnych map nie ma nalozonych.

Co robie nie tak ?

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Najpierw jak masz roślinę, łączysz ja w całość jako jeden obiekt (jak masz obiekt Editablepoly to ozywasz ATTACH). Potem pobierasz z tego modelu teksturę, będziesz ja miał jako multi/sub-object i eksportujesz do proxy, potem na proxy wrzucasz ten materiał i tyle. Pamiętaj tylko, że proxy nie obsługują displace.

Napisano (edytowane)

dzięki za odp.

Ale ja wiem jak się tworzy proxy. Nie wiem tylko jak uzyc już gotowych wyexportowanych proxy (mam pliki vrmesh zapisane w folderze sceny z evermotiona) wrzucam je uzywajac geometry>vray>vray proxy i nie maja swojej tekstury

Edytowane przez PLEK
Napisano

Musisz otworzyć scenę od evera w której to znajdują się powyższe proxy zapisać sobie ich materiał i następnie samemu go nadać po wciągnięciu proxów do włsnej sceny

Napisano

skalpel3d a jak się zapisuje material?

Porti - zawsze grupowalem elementy ze sceny z evera i mergowalem do mojej sceny później ewentualnie poprawiałem lokalizacje do map i było ok. Z proxy już tak latwo nie jest :)

Napisano

material /map browser tam sobie możesz stworzyć własne biblioteki shaderów do których przeciągasz z edytora materiały stworzone lub w samym broweserze masz zakładkę scenę material można z stamtąd siorbie poprzenosić do własnej biblioteki materiały. Dobrze jest tylko mieć dobrze ustawione ścieżki dostępu w samym maxie do tekstur tak abyś nie gubił tekstur za to odpowiada sekcja Customize->Configure Usert Paths-> External Files

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności