Jump to content
  • 0
PLEK

importowanie roslin proxy vrmesh

Question

Witam.

Jak zaimportować rosliny z rozszerzeniem vrmesh tak żeby miały wszystkie tekstury?

Wstawiam je poprzez opcje geometry->vray->vray proxy i pojawia mi się sam model bez tekstur.

Pobieranie materialu z modelu nic nie daje bo mam dalej szara kulke i zadnych map nie ma nalozonych.

Co robie nie tak ?

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Najpierw jak masz roślinę, łączysz ja w całość jako jeden obiekt (jak masz obiekt Editablepoly to ozywasz ATTACH). Potem pobierasz z tego modelu teksturę, będziesz ja miał jako multi/sub-object i eksportujesz do proxy, potem na proxy wrzucasz ten materiał i tyle. Pamiętaj tylko, że proxy nie obsługują displace.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

dzięki za odp.

Ale ja wiem jak się tworzy proxy. Nie wiem tylko jak uzyc już gotowych wyexportowanych proxy (mam pliki vrmesh zapisane w folderze sceny z evermotiona) wrzucam je uzywajac geometry>vray>vray proxy i nie maja swojej tekstury

Edited by PLEK

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Musisz otworzyć scenę od evera w której to znajdują się powyższe proxy zapisać sobie ich materiał i następnie samemu go nadać po wciągnięciu proxów do włsnej sceny

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

albo łatwiej merge modelu ze sceny everów. importujesz w ten sposób proxy od razu z materiałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

skalpel3d a jak się zapisuje material?

Porti - zawsze grupowalem elementy ze sceny z evera i mergowalem do mojej sceny później ewentualnie poprawiałem lokalizacje do map i było ok. Z proxy już tak latwo nie jest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

material /map browser tam sobie możesz stworzyć własne biblioteki shaderów do których przeciągasz z edytora materiały stworzone lub w samym broweserze masz zakładkę scenę material można z stamtąd siorbie poprzenosić do własnej biblioteki materiały. Dobrze jest tylko mieć dobrze ustawione ścieżki dostępu w samym maxie do tekstur tak abyś nie gubił tekstur za to odpowiada sekcja Customize->Configure Usert Paths-> External Files

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

PLEK - Hmm dziwne. U mnie z proxy jest równie łatwo. Z lokalizacją map też nigdy nie mam problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy