PLEK Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Witam. Jak zaimportować rosliny z rozszerzeniem vrmesh tak żeby miały wszystkie tekstury? Wstawiam je poprzez opcje geometry->vray->vray proxy i pojawia mi się sam model bez tekstur. Pobieranie materialu z modelu nic nie daje bo mam dalej szara kulke i zadnych map nie ma nalozonych. Co robie nie tak ? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiger250 Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Najpierw jak masz roślinę, łączysz ja w całość jako jeden obiekt (jak masz obiekt Editablepoly to ozywasz ATTACH). Potem pobierasz z tego modelu teksturę, będziesz ja miał jako multi/sub-object i eksportujesz do proxy, potem na proxy wrzucasz ten materiał i tyle. Pamiętaj tylko, że proxy nie obsługują displace. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLEK Posted January 23, 2015 Author Share Posted January 23, 2015 (edited) dzięki za odp. Ale ja wiem jak się tworzy proxy. Nie wiem tylko jak uzyc już gotowych wyexportowanych proxy (mam pliki vrmesh zapisane w folderze sceny z evermotiona) wrzucam je uzywajac geometry>vray>vray proxy i nie maja swojej tekstury Edited January 23, 2015 by PLEK Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalpel3d Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Musisz otworzyć scenę od evera w której to znajdują się powyższe proxy zapisać sobie ich materiał i następnie samemu go nadać po wciągnięciu proxów do włsnej sceny Link to comment Share on other sites More sharing options...
porti Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 albo łatwiej merge modelu ze sceny everów. importujesz w ten sposób proxy od razu z materiałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PLEK Posted January 24, 2015 Author Share Posted January 24, 2015 skalpel3d a jak się zapisuje material? Porti - zawsze grupowalem elementy ze sceny z evera i mergowalem do mojej sceny później ewentualnie poprawiałem lokalizacje do map i było ok. Z proxy już tak latwo nie jest :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
skalpel3d Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 material /map browser tam sobie możesz stworzyć własne biblioteki shaderów do których przeciągasz z edytora materiały stworzone lub w samym broweserze masz zakładkę scenę material można z stamtąd siorbie poprzenosić do własnej biblioteki materiały. Dobrze jest tylko mieć dobrze ustawione ścieżki dostępu w samym maxie do tekstur tak abyś nie gubił tekstur za to odpowiada sekcja Customize->Configure Usert Paths-> External Files Link to comment Share on other sites More sharing options...
porti Posted January 24, 2015 Share Posted January 24, 2015 PLEK - Hmm dziwne. U mnie z proxy jest równie łatwo. Z lokalizacją map też nigdy nie mam problemów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now