PLEK Napisano 23 Styczeń 2015 Napisano 23 Styczeń 2015 Witam. Jak zaimportować rosliny z rozszerzeniem vrmesh tak żeby miały wszystkie tekstury? Wstawiam je poprzez opcje geometry->vray->vray proxy i pojawia mi się sam model bez tekstur. Pobieranie materialu z modelu nic nie daje bo mam dalej szara kulke i zadnych map nie ma nalozonych. Co robie nie tak ? Pozdrawiam
tiger250 Napisano 23 Styczeń 2015 Napisano 23 Styczeń 2015 Najpierw jak masz roślinę, łączysz ja w całość jako jeden obiekt (jak masz obiekt Editablepoly to ozywasz ATTACH). Potem pobierasz z tego modelu teksturę, będziesz ja miał jako multi/sub-object i eksportujesz do proxy, potem na proxy wrzucasz ten materiał i tyle. Pamiętaj tylko, że proxy nie obsługują displace.
PLEK Napisano 23 Styczeń 2015 Autor Napisano 23 Styczeń 2015 (edytowane) dzięki za odp. Ale ja wiem jak się tworzy proxy. Nie wiem tylko jak uzyc już gotowych wyexportowanych proxy (mam pliki vrmesh zapisane w folderze sceny z evermotiona) wrzucam je uzywajac geometry>vray>vray proxy i nie maja swojej tekstury Edytowane 23 Styczeń 2015 przez PLEK
skalpel3d Napisano 23 Styczeń 2015 Napisano 23 Styczeń 2015 Musisz otworzyć scenę od evera w której to znajdują się powyższe proxy zapisać sobie ich materiał i następnie samemu go nadać po wciągnięciu proxów do włsnej sceny
porti Napisano 23 Styczeń 2015 Napisano 23 Styczeń 2015 albo łatwiej merge modelu ze sceny everów. importujesz w ten sposób proxy od razu z materiałem.
PLEK Napisano 24 Styczeń 2015 Autor Napisano 24 Styczeń 2015 skalpel3d a jak się zapisuje material? Porti - zawsze grupowalem elementy ze sceny z evera i mergowalem do mojej sceny później ewentualnie poprawiałem lokalizacje do map i było ok. Z proxy już tak latwo nie jest :)
skalpel3d Napisano 24 Styczeń 2015 Napisano 24 Styczeń 2015 material /map browser tam sobie możesz stworzyć własne biblioteki shaderów do których przeciągasz z edytora materiały stworzone lub w samym broweserze masz zakładkę scenę material można z stamtąd siorbie poprzenosić do własnej biblioteki materiały. Dobrze jest tylko mieć dobrze ustawione ścieżki dostępu w samym maxie do tekstur tak abyś nie gubił tekstur za to odpowiada sekcja Customize->Configure Usert Paths-> External Files
porti Napisano 24 Styczeń 2015 Napisano 24 Styczeń 2015 PLEK - Hmm dziwne. U mnie z proxy jest równie łatwo. Z lokalizacją map też nigdy nie mam problemów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się