Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Jak zaimportować rosliny z rozszerzeniem vrmesh tak żeby miały wszystkie tekstury?

Wstawiam je poprzez opcje geometry->vray->vray proxy i pojawia mi się sam model bez tekstur.

Pobieranie materialu z modelu nic nie daje bo mam dalej szara kulke i zadnych map nie ma nalozonych.

Co robie nie tak ?

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najpierw jak masz roślinę, łączysz ja w całość jako jeden obiekt (jak masz obiekt Editablepoly to ozywasz ATTACH). Potem pobierasz z tego modelu teksturę, będziesz ja miał jako multi/sub-object i eksportujesz do proxy, potem na proxy wrzucasz ten materiał i tyle. Pamiętaj tylko, że proxy nie obsługują displace.

Napisano
  • Autor

dzięki za odp.

Ale ja wiem jak się tworzy proxy. Nie wiem tylko jak uzyc już gotowych wyexportowanych proxy (mam pliki vrmesh zapisane w folderze sceny z evermotiona) wrzucam je uzywajac geometry>vray>vray proxy i nie maja swojej tekstury

Edytowane przez PLEK

Napisano

Musisz otworzyć scenę od evera w której to znajdują się powyższe proxy zapisać sobie ich materiał i następnie samemu go nadać po wciągnięciu proxów do włsnej sceny

Napisano

albo łatwiej merge modelu ze sceny everów. importujesz w ten sposób proxy od razu z materiałem.

Napisano
  • Autor

skalpel3d a jak się zapisuje material?

Porti - zawsze grupowalem elementy ze sceny z evera i mergowalem do mojej sceny później ewentualnie poprawiałem lokalizacje do map i było ok. Z proxy już tak latwo nie jest :)

Napisano

material /map browser tam sobie możesz stworzyć własne biblioteki shaderów do których przeciągasz z edytora materiały stworzone lub w samym broweserze masz zakładkę scenę material można z stamtąd siorbie poprzenosić do własnej biblioteki materiały. Dobrze jest tylko mieć dobrze ustawione ścieżki dostępu w samym maxie do tekstur tak abyś nie gubił tekstur za to odpowiada sekcja Customize->Configure Usert Paths-> External Files

Napisano

PLEK - Hmm dziwne. U mnie z proxy jest równie łatwo. Z lokalizacją map też nigdy nie mam problemów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.