The Game Napisano 30 Styczeń 2015 Napisano 30 Styczeń 2015 Witam serdecznie! Chciałbym prosić o ocenę moich prac, być może wprawieni użytkownicy będą w stanie pomóc mi w określeniu moich umiejętności. Swoje prace tworze w zasadzie sam dla siebie, lubię odgórnie narzucone projekty przez kogoś. Wtedy wiem, że ktoś czeka na efekt mojej pracy a ja dzięki temu mógłbym rozwinąć swoje skrzydła. Pracuję w 3DS MAX 2013. Początkowo swoje prace renderowałem za pomocą Mental Ray. Niedawno przerzuciłem się na V-Ray 2.3 (Ford Mustang). Marzy mi się praca grafika w game dev stąd bardzo ważna jest ocena kogoś ogarniętego w temacie, czy są jakieś perspektywy dla mnie i czy mam potencjał? Za wszelkie uwagi, rady i oceny bardzo serdecznie z góry dziękuję. Pozdrawiam :)
The Game Napisano 30 Styczeń 2015 Autor Napisano 30 Styczeń 2015 Hmm dziwne... u mnie widać wszystko bez żadnych krzaczków czy errorów. Podglądałem kilka razy przed publikacją czy wszystko aby jest w porządku. Pytałem też znajomego czy mu wyświetla odpowiedział, że tak.
JackTheRippy Napisano 30 Styczeń 2015 Napisano 30 Styczeń 2015 Juz teraz widoczne, nie wiem dlaczego. Oswietlenie na mustangu kiepskie troche, a modele spoko, tyle moge dodac, nie moja dzialka, wiec nie doradze niestety :P
The Game Napisano 30 Styczeń 2015 Autor Napisano 30 Styczeń 2015 Bardzo zależało mi, by model Mustanga przedstawić w ciemni. Chodziło o swego rodzaju "tajemniczość" :D. Dziękuję za uwagi. Pozdrawiam ;)
Jakub Wydro Napisano 30 Styczeń 2015 Napisano 30 Styczeń 2015 Kilka wskazówek jeśli chcesz tworzyć grafe pod gamedev. 1. Musisz ogarnąć modelowanie low poly, to podstawa jakby nie było. Low poly pomoże Ci też organizować pracę na siatce co później przełoży się na lepszą topologie siatek highpoly. 2. Poznaj dobrza zagadnienie uv-map. Ich wielkości, rozkładanie przedmiotów składających się z kilku elementów (np. broń). 3. Wszystko przed Tobą :) a ocenianie potencjału na takim poziomie nie będzie jakkolwiek miarodajne ponieważ w takim okresie w którym się znajdujesz najważniejsze jest pragnienie rozwoju. Sama chęć i zajawka determinuje Cię do tego żebyś w przyszłości pracował w gamedevie lub gdziekolwiek zechcesz. 4. Pasja = Praca
The Game Napisano 30 Styczeń 2015 Autor Napisano 30 Styczeń 2015 O dobrze wiedzieć. Zawsze myślałem odwrotnie - modelowanie high-poly z czasem ułatwi mi pracę przy obiektach low-poly. Bardzo dziękuję za wskazówki ;)
Szwadron Napisano 30 Styczeń 2015 Napisano 30 Styczeń 2015 The Game tutki tutki i jeszcze raz nauka... popracuj nad materiałami. Modele wymagają doszlifowania ale widać że poświęciłeś im czas i załapałeś że detal robi "robotę". Powodzenia ! :)
The Game Napisano 31 Styczeń 2015 Autor Napisano 31 Styczeń 2015 Mógłbyś sprecyzować, w czym dokładnie wymagają doszlifowania? Tekstury, siatka? Z materiałami zawsze miałem problem, ale jest to jedynie wina tego, że nie wziąłem się do tej pory za żaden konkretny tutorial z mappingu :/.
Rekomendowane odpowiedzi