Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie!

Chciałbym prosić o ocenę moich prac, być może wprawieni użytkownicy będą w stanie pomóc mi w określeniu moich umiejętności. Swoje prace tworze w zasadzie sam dla siebie, lubię odgórnie narzucone projekty przez kogoś. Wtedy wiem, że ktoś czeka na efekt mojej pracy a ja dzięki temu mógłbym rozwinąć swoje skrzydła. Pracuję w 3DS MAX 2013. Początkowo swoje prace renderowałem za pomocą Mental Ray. Niedawno przerzuciłem się na V-Ray 2.3 (Ford Mustang).

 

Marzy mi się praca grafika w game dev stąd bardzo ważna jest ocena kogoś ogarniętego w temacie, czy są jakieś perspektywy dla mnie i czy mam potencjał?

 

Za wszelkie uwagi, rady i oceny bardzo serdecznie z góry dziękuję.

Pozdrawiam :)

 

Ford-Mustang-final.jpg

Ford-Mustang-3.jpg

 

Ford-Mustang-Desert-HDRI.jpg

 

Granaty.jpg

 

headphones.jpg

 

 

shootguns.jpg

siekiery2.jpgarmata.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm dziwne... u mnie widać wszystko bez żadnych krzaczków czy errorów. Podglądałem kilka razy przed publikacją czy wszystko aby jest w porządku. Pytałem też znajomego czy mu wyświetla odpowiedział, że tak.

uSRAj5F.png

Napisano

Kilka wskazówek jeśli chcesz tworzyć grafe pod gamedev.

1. Musisz ogarnąć modelowanie low poly, to podstawa jakby nie było.

Low poly pomoże Ci też organizować pracę na siatce co później przełoży się na lepszą topologie siatek highpoly.

2. Poznaj dobrza zagadnienie uv-map. Ich wielkości, rozkładanie przedmiotów składających się z kilku elementów (np. broń).

3. Wszystko przed Tobą :) a ocenianie potencjału na takim poziomie nie będzie jakkolwiek miarodajne ponieważ w takim okresie w którym się znajdujesz najważniejsze jest pragnienie rozwoju. Sama chęć i zajawka determinuje Cię do tego żebyś w przyszłości pracował w gamedevie lub gdziekolwiek zechcesz.

4. Pasja = Praca

Napisano

O dobrze wiedzieć. Zawsze myślałem odwrotnie - modelowanie high-poly z czasem ułatwi mi pracę przy obiektach low-poly.

Bardzo dziękuję za wskazówki ;)

Napisano

The Game tutki tutki i jeszcze raz nauka... popracuj nad materiałami. Modele wymagają doszlifowania ale widać że poświęciłeś im czas i załapałeś że detal robi "robotę".

 

Powodzenia ! :)

Napisano

Mógłbyś sprecyzować, w czym dokładnie wymagają doszlifowania? Tekstury, siatka? Z materiałami zawsze miałem problem, ale jest to jedynie wina tego, że nie wziąłem się do tej pory za żaden konkretny tutorial z mappingu :/.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności