Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

może ktoś będzie w stanie pomóc. Problem wygląda tak: mam animację wszystko w viewporcie wygląda ok. Jednak w czasie renderingu niektóre obiekty mają inną transformację. Ktoś miał już tego typu problem ?? Sprawdzałem, przy ActiveShade wszystko działa dobrze, Production Render mode wszystko kaszani

 

xZszlk8.jpg

 

żeby i język są zlinkowane do dziąsła, natomiast dziąsło do helpera. Helper jest połączony z modelem przy pomocy Attachment Constraints. Model animowany poprzez morfing.

Edytowane przez ETA

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

No niestety jak dzisiaj to oglądałem to wyszło na to, że powodem zmieszania jest stos modyfikatorów, viewport attachment odnosi do podstawowej bryły, dlatego jak kombinuję z morfami to wszystko wygląda ok. Ale render już odnosi się do szczytu stosu. Po przejściu przez displacement i meshsmooth.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności