Napisano 2 Luty 201510 l Witam, może ktoś będzie w stanie pomóc. Problem wygląda tak: mam animację wszystko w viewporcie wygląda ok. Jednak w czasie renderingu niektóre obiekty mają inną transformację. Ktoś miał już tego typu problem ?? Sprawdzałem, przy ActiveShade wszystko działa dobrze, Production Render mode wszystko kaszani żeby i język są zlinkowane do dziąsła, natomiast dziąsło do helpera. Helper jest połączony z modelem przy pomocy Attachment Constraints. Model animowany poprzez morfing. Edytowane 2 Luty 201510 l przez ETA
Napisano 2 Luty 201510 l Sprobuj zrobic catch geometryczny. Moze pomoze. Nastepnie renderowac bez Rigu. Moze jakis gimbal w półklatce sie pojawił.
Napisano 2 Luty 201510 l Autor No niestety jak dzisiaj to oglądałem to wyszło na to, że powodem zmieszania jest stos modyfikatorów, viewport attachment odnosi do podstawowej bryły, dlatego jak kombinuję z morfami to wszystko wygląda ok. Ale render już odnosi się do szczytu stosu. Po przejściu przez displacement i meshsmooth.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto