ETA Napisano 2 Luty 2015 Napisano 2 Luty 2015 (edytowane) Witam, może ktoś będzie w stanie pomóc. Problem wygląda tak: mam animację wszystko w viewporcie wygląda ok. Jednak w czasie renderingu niektóre obiekty mają inną transformację. Ktoś miał już tego typu problem ?? Sprawdzałem, przy ActiveShade wszystko działa dobrze, Production Render mode wszystko kaszani żeby i język są zlinkowane do dziąsła, natomiast dziąsło do helpera. Helper jest połączony z modelem przy pomocy Attachment Constraints. Model animowany poprzez morfing. Edytowane 2 Luty 2015 przez ETA
Sebazx6r Napisano 2 Luty 2015 Napisano 2 Luty 2015 Sprobuj zrobic catch geometryczny. Moze pomoze. Nastepnie renderowac bez Rigu. Moze jakis gimbal w półklatce sie pojawił.
ETA Napisano 2 Luty 2015 Autor Napisano 2 Luty 2015 No niestety jak dzisiaj to oglądałem to wyszło na to, że powodem zmieszania jest stos modyfikatorów, viewport attachment odnosi do podstawowej bryły, dlatego jak kombinuję z morfami to wszystko wygląda ok. Ale render już odnosi się do szczytu stosu. Po przejściu przez displacement i meshsmooth.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się