Skocz do zawartości

Zła transformacja na renderze


ETA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

może ktoś będzie w stanie pomóc. Problem wygląda tak: mam animację wszystko w viewporcie wygląda ok. Jednak w czasie renderingu niektóre obiekty mają inną transformację. Ktoś miał już tego typu problem ?? Sprawdzałem, przy ActiveShade wszystko działa dobrze, Production Render mode wszystko kaszani

 

xZszlk8.jpg

 

żeby i język są zlinkowane do dziąsła, natomiast dziąsło do helpera. Helper jest połączony z modelem przy pomocy Attachment Constraints. Model animowany poprzez morfing.

Edytowane przez ETA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

No niestety jak dzisiaj to oglądałem to wyszło na to, że powodem zmieszania jest stos modyfikatorów, viewport attachment odnosi do podstawowej bryły, dlatego jak kombinuję z morfami to wszystko wygląda ok. Ale render już odnosi się do szczytu stosu. Po przejściu przez displacement i meshsmooth.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności