Jump to content
Sign in to follow this  
Sebazx6r

Mudbox Zle wypala Displacement Mape

Recommended Posts

Siema mam model nad którym sobie jakis czas pracuje. I już główka zmieniała kształty. Miałem małe problemy po drodze ale jakos je ominąłem.

Mam 1 wersje głowy. Zrobiłem displacement 1. Działa.

Wziałem 1 głowe i przerobiłem w wersje 2. Zrobiłem displacement. Displacement po zaaplikowaniu na głowe. Pododuje ze zamiast wersj 2 pokazuje się wersja 1.

 

 

I innych bugach.... w czasie pracy nie wspomne.

 

Edit:

Oki... Wiem ze pisze i odpisauje sam do siebie ale mam solucje.

Ogolnie trzeba wyczyscic scene.

 

Naprawa:

1)Export 1 levelu sculptu do OBJ nazwijmy go "BASE"

2)Export drugiego leveleu sculpt do OBJ nazwijmy go "Detal".

3)Otwarcie nowej sceny. Czysta scena bez niczego.

4) Import "Base"

5) Subdivede do levelu na którym był pierwotnie model. Mamy czysty model bez detalu.

6) W oknie sculpting layers klikamy prawym i import sculpting layer from file. Wybieramy "Deta"

7) Odtworzylismy sculpt.

8) Wypal Displacement mape exr 32bit float po subdivisions. Wylacz smooth UV.

 

Test:

1)zaciagnij ponownie 1 level sculptu i nazwij go "Test". Ewentualnie zdublikuje popednia główke i usun wszystkie subdivision sculpt layery.

2)Znowu podbij subdivisions dla "Test" do odpowiedniego leveleu.

3)Sculpt by displacement map.

4) Wskaz model "Test" i utworzona wczesniej Displacement mape.

5)Go!

6) powinien pojawic sie taki sam detal jak w główce "Base"

 

Pzdr

 

 

Edit:

I znowu powrot. Wyplalm displacement po subdivisiach. Pojawiaja mi sie widoczne miejscami ztriangulowane taselacje. Jak narazie pomogla przesiadka na zbrusha i udalo mi sie dobrze wypalic mapke

kqouer0.png

 

Olac edgebleeding poblem ejst w tych bladych trojkatach. To podlgad z bumpa ale tak samo sculpci z displacemenut. Z Zbrushu dobrze mi wypalio nie bardzo wiem o co chodzi probowalem juz chyba wszystkiego.

Edited by Sebazx6r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy