gryzon Napisano 8 Luty 2015 Napisano 8 Luty 2015 Szukałem i nic nie znalazłem. Może macie jakiś sposób na naprawienie obiektów wyplutych z silnika w MODO.
uzumakishadow Napisano 8 Luty 2015 Napisano 8 Luty 2015 (edytowane) Możesz spróbować skrypt tri2quad od takumiego z tym, że wersję dla 801 trzeba nieco pozmieniać żeby działała. Za chwilę wrzucę Ci gdzieś paczkę. Z tym, że różnie to działa ale lepsze to niż nic. skrypt: https://dl.dropboxusercontent.com/u/46783518/Skrypty/T2Q.zip Rozpakuj i cały katalog wrzuć do configs Edytowane 8 Luty 2015 przez uzumakishadow
1pudel Napisano 8 Luty 2015 Napisano 8 Luty 2015 nie wiem czy o to Ci chodzi? mesh.octree na dole jest wideo http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=32&t=55356
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się