D.ev Napisano 8 Luty 2015 Napisano 8 Luty 2015 Cześć. Mam problem z modelem w maxie. Dokładniej chodzi o to że jeśli w viewporcie ustawie na wireframe to model znika tak jakby nie miał siatki, natomiast jeśli zmienię na realistic, facets, clay i inne to model jest. Mniej-więcej wygląda to tak jak w linku poniżej. http://s20.postimg.org/xctccm8ql/Clipboard02.jpg Nigdy nie miałem takiego problemu, a i rozwiązań szukałem w googlach, jednak nic nie znalazłem.
IceTrooper Napisano 9 Luty 2015 Napisano 9 Luty 2015 Myślę, że to może pomóc (w temacie opisany jest problem w Majce, nie w 3ds Maxie, ale może cię to na coś naprowadzi): http://forums.autodesk.com/t5/maya-lt-general/missing-geometry-in-orthographic-viewports/m-p/5442154#M973 (3 post od góry to rozwiązanie) Jeśli dalej będziesz miał problem, to pewnie inni użytkownicy będą mieli inne pomysły ;]
mateusz_s Napisano 9 Luty 2015 Napisano 9 Luty 2015 Może to problem z clipping viewports (spróbuj ustawić najmniejsze wartości w opcjach) albo ze skalą (może twoje obiekty sa bardzo małe i operują na ułamkach) spróbu je np. bardzo powiększyć...
zaki79 Napisano 9 Luty 2015 Napisano 9 Luty 2015 Mniej-więcej wygląda to tak jak w linku poniżej. http://s20.postimg.org/xctccm8ql/Clipboard02.jpg Co mamy tam zobaczyć? Wszystko wszystko wygląda ok. EDIT- teraz widzę- nadkola zniknęły? Tak? Jak zrobisz "Reset Xform" i potem scalisz ten modyfikator to dalej tak jest?
D.ev Napisano 10 Luty 2015 Autor Napisano 10 Luty 2015 Dzięki za chęci pomocy. Ja jednak dałem sobie z tym spokój bo już nie jedna osoba starała się pomóc a i tak nic nie wyszło.
zaki79 Napisano 13 Luty 2015 Napisano 13 Luty 2015 Jaką masz wersję maxa? Możesz udostępnić scenę? Nie ma się co poddawać :).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się