Jakub Wydro Napisano 12 Luty 2015 Napisano 12 Luty 2015 Hej Zrobilem w mudboxie swój pierwszy model. Exportowałem model low poly z 3ds maxa wraz z rozłożoną uvką. W Mudboxie wyrzeźbiłem go i skończyłem na levelu 7. Teraz chciał bym zabrać się za wypalanie normalek, malowanie tekstur itd. lecz zauważyłem że na rozłożonej siatce powstały dziury. Jest to zapewne spowodowane wyciągniętą geometrią. Próbowałem przerzucać model na mniejszym levelu do 3ds maxa i od nowa rozłożyć uvke lecz to niestety nic nie daje. Ktoś ma jakiś pomysł co można z tym zrobić?
Sebazx6r Napisano 13 Luty 2015 Napisano 13 Luty 2015 UV z najwyższego poziomu nie powinny miec znaczenia przy wypalaniu. Gorzej jak chesz malować na wyższych Subdivach. Sprawdz U czy aby na pewno w tych edgach są połączone na edgach. Moga być połączon na vertexach a na edgach nie.
Jakub Wydro Napisano 13 Luty 2015 Autor Napisano 13 Luty 2015 Spróbowałem jeszcze jeden rzeczy. Zapisalem model na 4levelu, wrzuciłem do maxa jako obj. Wrzuciłem unwrap uvw i rozłozyłem dwa elementy z uvki dla testu na nowo. Wczytałem tą "testową" uvw do mudboxa i nagle magia... siatka się naprawiła. Nie wiem jak, nie wiem dlaczego :) już jest wszystko ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się