Napisano 29 Wrzesień 200420 l Witam Zaczolem sobie przyswajac ten programik - no i miejscami mnie zachwyca , ale niestety w wiekszosci jest za malo intuicyjny jak dlamnie. Mam z nim kilka problemow - moze ktos pomoze. 1.Jak uruchomic to cholerne symmetry ? . Ustawiam w zgledem np x i nic sie nie dzieje. Jak to rozgryzc ? 2.Czy jest w tym programie wogole taka opcja jak connect (na wzor maxowego - odnosnie vertexow ) ?? Ja takowej nie widze a przegrzebalem wszystko. 3.Strasznie badziewnie zrobili przypisawanie komend klawiszom. Niema zadnej rozwijalnej listy z ktorej mozna by bylo sobie wybrac odpowiednia komende :(. Chyba ze ja to zle robie ? 4.Jak wstawic na jednym edge wiecej niz 1 vertex ? Za kazda pomoc bede bardzo wdzieczny. Mozecie mi wierzyc 3 razy przejzalem manual i nic sensownego nie znalazlem. Ps. znacie moze linki do jakichs tutkow o modo (te videotutki na stronie producenta malo mowia :( )
Napisano 3 Październik 200420 l ad 1 nie wiem ad 2 zaznaczasz sobie 2 (itd.) vortexy i gornego menu wybierasz GEOMETRY --> Vertex --> Join... i gotowe ad 3 mozna wciszkasz F2 masz liste wszystkich skrotow klikajac na odpowiednia nazwe komendy mozesz przypisac jej skrot jaki chcesz... ad 4 tyz nie wiem :( przylanczam sie do pytania o tutki...
Napisano 4 Październik 200420 l Co do pytania pierwszego to mi to dziala... Stawiam np. kule i kiedy ustawie Symetry wzgledem pewnej osi to dzialanie modyfikatorow jakie pozniej zastosuje na jednej polowie tej kuli, widoc rowniez na drugiej. Pozdro
Napisano 4 Październik 200420 l Autor Dzieki za odpowiedzi Marcin_ps ->Join łaczy mi oba vertexy w jeden :( Muhaho -> symmetry jak nie dzialalo tak nie dziala
Napisano 5 Październik 200420 l NIe wiem stary, moze os masz wlaczone i niedziala, ciezko powiedziec...
Napisano 6 Październik 200420 l Siemka co do symetry tez mam porblem no coz:(:( doszedlem do tego ze u mnie dziala bez problemu jak obiekt wyjsciowy umeiszczam poprzzez Unit primitives tworzy obiekt w 0,0,0. dsprawdzcie czy u was tez tak dziala
Napisano 24 Październik 200420 l symetry- po pierwsze musisz zaczac od obiektu symetrycznego. jesli zaczynasz od boxa, kuli itp, to tylko wlaczasz symetry powiedzmy na os Z i juz jest ok. jesli masz powiedzmy glowe, to usun polowe, przesun pivot na krawedz, daj mirror. vertexy chyba lacza sie automatycznie. i teraz wlaczaj symetry.
Napisano 24 Październik 200420 l barton: mozesz wybierac komendy z system/form editor. ja nawet nie wiem jak wstawic vertex na edgeu. gdzie to jest? jesli jest takie narzedzie to je wlacz i shift clickaj na edgeu. shift click powtarza to narzedzie ktore masz aktualnie wlaczone
Napisano 25 Październik 200420 l Autor widze ze nie tylko ja mam problemy z tym programem :) dzieki za kolejne sugestie posprawdzam na mieszkaniu h4sh -> niepamietam teraz -> sprawdze to napisze