Cerber Napisano 12 Luty 2015 Napisano 12 Luty 2015 (edytowane) Witam serdecznie Chciałbym pochwalić się moją małą perełką i pokazać kilka momentów fazy jej produkcji. Jest to postać modelowana i riggowana do prostej gry izometrycznej(jak było w podstawowym planie). Jest to także moja pierwsza postać, którą kiedykolwiek się chwalę w internecie. Dodam, że jestem na bardzo początkującym etapie nauki 3D więc proszę o odrobinkę wyrozumiałości. Bardzo mile widziane są komentarze i porady. Model chwilowo pokazany w dużej stosunkowo ilości polygonów. Niestety grubo ponad 5 tys ale pracuję nad jego optymalizacją. Mam jeszcze spore zaległości z wieloma rzeczami ale uczę się ciężko i sumiennie więc na pewno skorzystam z rad od najlepszych, czyli was. Serdecznie pozdrawiam a poniżej, wrzucam mojego potworka. Wykonany za pomocą 3D Studio Max(student version) Zbrush i Photoshop Anthro pomorficzny smok Poly: 5 300 Creature with customcat_rig (noga złamana w celach pokazowych, pracuję nad envelope. Jeżeli ktoś ma świetną metodę ustawiania vertexów w envelope za pomocą soft selection to byłbym rad z pomocy) Hello there Edytowane 12 Luty 2015 przez Cerber
Ottom Napisano 12 Luty 2015 Napisano 12 Luty 2015 Witam:) ja też bardzo początkujący:D no ale strasznie dziwnie ta noga się łamie XD, do ogona też bym się przyczepił:D nie lepiej będzie jak przy tyłku będzie on troszkę grubszy a potem coraz mniej ?
Cerber Napisano 12 Luty 2015 Autor Napisano 12 Luty 2015 Witam:) ja też bardzo początkujący:D no ale strasznie dziwnie ta noga się łamie XD, do ogona też bym się przyczepił:D nie lepiej będzie jak przy tyłku będzie on troszkę grubszy a potem coraz mniej ? No tak hm... generalnie to jest jak napisałem <:> Na razie ustawiam punkty zaczepienia skin. To prawda, że nogi i uda są nieproporcjonalne, to dlatego, że punkt położenia ogona po odpowiednim ustawieniu kości zmieni swoje położenie o kilka stopni. Co do wielkości bioder to planuje je oczywiście potem zmniejszyć i u smuklić. Ale do tego muszę mieć odpowiednio ustawione kości. Wtedy łatwo będzie można skalować wielkość dłoni, uszu itd. No i co do grubości ogona. Jego grubość jest już ustalona, będzie wąski, natomiast będą na nim znajdować się włosy/futro. Popracuję nad nimi wkrótce. To ejst wczesna alfa i ciężko jest mi powiedzieć, kiedy obiekt będzie gotowy do rendingu ze wszystkimi planowanymi obiektami takimi jak np ciuchy, których aktualnie nie doczepiam bo textury są takie, że wymagają poprawek. Na koniec dodam, że właśnie przygotowuje go do post riggu i ustawiam control points. Pozdrawiam,dzięki za uwagi ;)
Ottom Napisano 12 Luty 2015 Napisano 12 Luty 2015 no okej, to czekam na efekt końcowy:) ciekawy jestem jak Ci ta postać wyjdzie;)
Cerber Napisano 12 Luty 2015 Autor Napisano 12 Luty 2015 Po twojej wypowiedzi poważnie zastanawiam się nad grubością ogona, Chyba faktycznie potrzebuje drastycznych zmian. Jest mi niezmiernie miło ale sama postać to nie wszystko, mam do wymodelowania około 30 dużych i małych obiektów, Mam nadzieję, że będę mógł go kiedyś użyć jako model wzorcowy do tutoriali. Jak osiągnę to nieszczęsne 5k poly Pozdrawiam o/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się