Skocz do zawartości

Game character work in progress


Cerber

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

 

Chciałbym pochwalić się moją małą perełką i pokazać kilka momentów fazy jej produkcji. Jest to postać modelowana i riggowana do prostej gry izometrycznej(jak było w podstawowym planie). Jest to także moja pierwsza postać, którą kiedykolwiek się chwalę w internecie.

Dodam, że jestem na bardzo początkującym etapie nauki 3D więc proszę o odrobinkę wyrozumiałości. Bardzo mile widziane są komentarze i porady.

Model chwilowo pokazany w dużej stosunkowo ilości polygonów. Niestety grubo ponad 5 tys ale pracuję nad jego optymalizacją. Mam jeszcze spore zaległości z wieloma rzeczami ale uczę się ciężko i sumiennie więc na pewno skorzystam z rad od najlepszych, czyli was.

Serdecznie pozdrawiam a poniżej, wrzucam mojego potworka.

 

Wykonany za pomocą 3D Studio Max(student version) Zbrush i Photoshop

 

Anthro pomorficzny smok

Poly: 5 300

30arsaw.jpg

 

 

Creature with customcat_rig

(noga złamana w celach pokazowych, pracuję nad envelope. Jeżeli ktoś ma świetną metodę ustawiania vertexów w envelope za pomocą soft selection to byłbym rad z pomocy)

 

xfnqlj.jpg

 

Hello there

 

2568n81.jpg

Edytowane przez Cerber
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Witam:) ja też bardzo początkujący:D no ale strasznie dziwnie ta noga się łamie XD, do ogona też bym się przyczepił:D nie lepiej będzie jak przy tyłku będzie on troszkę grubszy a potem coraz mniej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:) ja też bardzo początkujący:D no ale strasznie dziwnie ta noga się łamie XD, do ogona też bym się przyczepił:D nie lepiej będzie jak przy tyłku będzie on troszkę grubszy a potem coraz mniej ?

 

No tak hm... generalnie to jest jak napisałem <:>