kielbasa Napisano 22 Luty 2015 Napisano 22 Luty 2015 Orientujecie sie, czy jest mozliwosc takiego ustawienia bitmapy(materialu), zeby podczas renderingu oswietlenie nie wyplywalo na sposob jej wyswietlania? Czyli zeby wyrenderowala sie tak, jakbysmy ta bitmape otworzyli np w photoshopie. Probowalem wylaczac opcje Receive GI w parametrach obiektu,ale wtedy renderuje sie na czarno. Uzywam Vraya. Da sie to zrobic? dzieki
ptaszek Napisano 22 Luty 2015 Napisano 22 Luty 2015 Albo Diffuse w render element jak napisal Xaia albo uzyj po prostu shadera surface shader lub vray light shader.
kielbasa Napisano 22 Luty 2015 Autor Napisano 22 Luty 2015 Dzięki. Diffuse pass odpada - chodzi mi wlasnie o taki efekt, ale musialbym wtedy to skladac w photoshopie, a tego chce uniknac. Jezeli chodzi o 'surface shader' to jak to co jest, bo nie kojarze?
kielbasa Napisano 23 Luty 2015 Autor Napisano 23 Luty 2015 Po lewej wyrenderowana bitmapa. Wylaczone 'receive GI', 'receive shadows'. Caly obiekt wykluczony ze wszystkich swiatel. Po prawej diffuse pass, czyli oryginalny wyglad bitmapy jaki chce osiagnac na renderingu. Ma jednak nadal na niego wplyw ustawienie 'exposure' w kamerze. Da sie wiec jakos obiekt (tutaj obiekt z bitmapa) wykluczyc w ogole z oswietlenia i ekspozycji, zeby nic na mialo wplywu na poziom jego jasnosci, kolorow itd ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się