Skocz do zawartości

Jak zrobić, żeby oświetlenie nie wpływalo na sposób renderingu bitmapy?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Orientujecie sie, czy jest mozliwosc takiego ustawienia bitmapy(materialu), zeby podczas renderingu oswietlenie nie wyplywalo na sposob jej wyswietlania? Czyli zeby wyrenderowala sie tak, jakbysmy ta bitmape otworzyli np w photoshopie.

 

 

Probowalem wylaczac opcje Receive GI w parametrach obiektu,ale wtedy renderuje sie na czarno.

Uzywam Vraya.

 

Da sie to zrobic?

 

dzieki

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki.

Diffuse pass odpada - chodzi mi wlasnie o taki efekt, ale musialbym wtedy to skladac w photoshopie, a tego chce uniknac.

Jezeli chodzi o 'surface shader' to jak to co jest, bo nie kojarze?

Napisano

Po lewej wyrenderowana bitmapa. Wylaczone 'receive GI', 'receive shadows'. Caly obiekt wykluczony ze wszystkich swiatel.

 

Po prawej diffuse pass, czyli oryginalny wyglad bitmapy jaki chce osiagnac na renderingu.

 

 

Ma jednak nadal na niego wplyw ustawienie 'exposure' w kamerze.

Da sie wiec jakos obiekt (tutaj obiekt z bitmapa) wykluczyc w ogole z oswietlenia i ekspozycji, zeby nic na mialo wplywu na poziom jego jasnosci, kolorow itd ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności