Araiel Napisano 4 Marzec 2015 Napisano 4 Marzec 2015 Mam pewien problem z dDo - mianowicie czy ktoś ma może jakiś sposób na to, aby mapki z dDo wrzucić do Vraya, tak aby, powiedzmy, względnie wyglądały? Bo powiedzmy nie zawsze chciałbym uciekać się do używania Toolbaga no i niektóre modele potrzebne są mi do scen, które zrobiłem w 3ds maxie, a tutaj to co wrzucam z dDo jest strasznie mdłe oraz gumowate. W Vrayu brak tej ostrości, wyrazistości oraz kontrastów. We wcześniejszej wersji dDo (tej sprzed wrzucenia wszystkiego w Quixel Suite) transfer tekstur odbywał się w lepszy sposób i to co w nim zrobiłem nadawało się do wyrenderowania w 3ds maxie. Teraz niestety już nie i nie mogę sobie z tym poradzić. Może ktoś mógłby mnie poratować?
deshu Napisano 4 Marzec 2015 Napisano 4 Marzec 2015 DAwno już nie używałem, ale wydaje mi się, że da się w ddo wypaladać pod diffuse/specular workflow. Mapy z albedo/metallness workflow nie będą za dobrze wyglądać w vrayu.
Araiel Napisano 4 Marzec 2015 Autor Napisano 4 Marzec 2015 deshu, dzięki za odpowiedź. Poszukałem sobie w opcjach kalibracji i niby jest tam możliwość wybrania różnych trybów, tylko chyba coś się u mnie stało z dDo, bo wszystkie speculary obojętnie do jakiego materiału są u mnie czarne. Będę musiał chyba do supportu napisać, czy to jakiś błąd na ostatniej wersji, czy też to się dzieje wyłącznie w mojej instalce. Na chwilę obecną rozwiązałem to w taki sposób, że używam swoich wcześniejszych shaderów z Vraya z ich własnymi ustawieniami (Reflection i Refraction), a z dodatkowych zewnętrznych rzeczy wrzucam tylko diffuse oraz normal mapy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się