Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pewien problem z dDo - mianowicie czy ktoś ma może jakiś sposób na to, aby mapki z dDo wrzucić do Vraya, tak aby, powiedzmy, względnie wyglądały? Bo powiedzmy nie zawsze chciałbym uciekać się do używania Toolbaga no i niektóre modele potrzebne są mi do scen, które zrobiłem w 3ds maxie, a tutaj to co wrzucam z dDo jest strasznie mdłe oraz gumowate. W Vrayu brak tej ostrości, wyrazistości oraz kontrastów. We wcześniejszej wersji dDo (tej sprzed wrzucenia wszystkiego w Quixel Suite) transfer tekstur odbywał się w lepszy sposób i to co w nim zrobiłem nadawało się do wyrenderowania w 3ds maxie. Teraz niestety już nie i nie mogę sobie z tym poradzić. Może ktoś mógłby mnie poratować?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

DAwno już nie używałem, ale wydaje mi się, że da się w ddo wypaladać pod diffuse/specular workflow. Mapy z albedo/metallness workflow nie będą za dobrze wyglądać w vrayu.

Napisano
  • Autor

deshu, dzięki za odpowiedź. Poszukałem sobie w opcjach kalibracji i niby jest tam możliwość wybrania różnych trybów, tylko chyba coś się u mnie stało z dDo, bo wszystkie speculary obojętnie do jakiego materiału są u mnie czarne. Będę musiał chyba do supportu napisać, czy to jakiś błąd na ostatniej wersji, czy też to się dzieje wyłącznie w mojej instalce. Na chwilę obecną rozwiązałem to w taki sposób, że używam swoich wcześniejszych shaderów z Vraya z ich własnymi ustawieniami (Reflection i Refraction), a z dodatkowych zewnętrznych rzeczy wrzucam tylko diffuse oraz normal mapy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności