crash666 Napisano 7 Marzec 2015 Napisano 7 Marzec 2015 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, Przede wszystkim, nie jestem tutaj po to żebyście wy wybierali mi temat, bo nie na tym to polega, jestem tutaj po to żeby się dowiedzieć czy temat, w który celuje ma sens i będzie można cokolwiek o nim nawijać na swojej prezentacji, czy to co zrobie pozwoli mi mówić z sensem itd. (wiadomo, że większość zależy od tego jak napiszę pracę i od promotora), ale temat też odgrywa ważną rolę. "Techniki generowania świata 3D w grach RPG" - praca w blenderze, teksturki w programie do edycji zdjęć (ps, gimp), crazy bumpie. Czy taki temat ma sens ? Chciałem wymodelować wioskę, z czasów średniowiecza z fajnym klimatem, wyrenderować ją jako normalną scenę w blenderze, zrobić rendery poszczególnych budynków oraz całego mojego workflow czyli teksturowania i nadawania klimatu oświetleniem, mapami oraz opowiedzieć o mapach i o tym jak to robiłem bazując na moim lub czyimś szkicu koncepcyjnym, tylko boje się o to, że nie będzie na taki temat tak na prawdę o czym pisać i że za szybko go skończę. Bardzo was proszę o nakierowania mnie na jakiś fajny workflow w tej pracy, z jakiej strony to ugryźć żeby miało sens oraz inżynieryjny poziom. Dziękuję i pozdrawiam.
crash666 Napisano 7 Marzec 2015 Autor Napisano 7 Marzec 2015 Prywatna uczelnia we Wrocławiu - mój promotor mówi, że to jest niezły temat i że można się w niego zagłębić - od konceptu po render finalny z uwzględnieniem technik modelowania i tego co wpływa pozytywnie na otoczenie w takich grach tzn. na odbiór go przez graczy. Dlatego właśnie pytam co o tym myślicie i co z "sensem" mogę zrobić ;)
crash666 Napisano 7 Marzec 2015 Autor Napisano 7 Marzec 2015 Proszę forumowiczów o jakiekolwiek zdanie na ten temat...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się