Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hehe ostatnio zrobilem takiego t-rexa i tuta z jego modelowania dla evermotion. Jeszcze nie jest skonczony bo teraz mam problem ma ktos pomysl jak na 32 ramach na gforce 2 MX i 320 ram wyrenderowac mape displ i jak to zrobic w vrayu? w zbrushu jest 6 poziom subdiv:/ prosze o pomoc

PS: wszystko mam juz z brusha wyexportowane mape displ i obj z kordynatami teraz niewiem jak to wyrenderowac w vrayu...

final_render.jpg

 

 

 

link do tuta

http://www.evermotion.org/tutorials/modeling/trex/index.htm

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model ładny, a czy zamierzasz go eteksturowac ?

Co do tutoriala to przejrzałem pare punktów i moge stwierdzic ze dobrze pokazales i opisales kolejne kroki. Tutek w sam raz dla poczatkujacych ;)...

 

Pozdro

Napisano

po 1 brawa ze w ogole zrobiles tego tutka bo to takie proste nie jest jak sie niektorym wydaje. A po 2 to powiem Ci ze dla mnie osoby ktora nigdy nie robila zwierzaka to sie tutek przydal :). Czekam na koncowy rezultat i powodzenia.

Napisano

Dobra robota , choc troche model dziwny i tak jak juz wspomnial Marcin nie przesadziles z tymi disp???

 

Ale dobrze ze chociaz Ci sie chcialo cos zrobic tak trzymaj.

Napisano

eee tam to zrobilem bo ktos potrzebowal a z ang byly problemy bo po pl to bylo 2 x wiecej tekstu a z tym displ nie przesadzilem bo zrobilem tyle szczegolow i pelno fald na brzuchu i chcialem aby nie bylo widac poly dlatego tak duzo jest a oteksturuje jak tylko uda mi sie z mapa:) dzienks za odp

pozdr

 

Ps: zmarnowalem poly bo ten tut mial powstac migiem a teraz chyba zrobie wiecej szczegolow w maxie i dopiero wrzuce do zbrusha ale pozniej beda problemy z mapingiem. A tak wogole model to mnie nie zadowala ale zbrush zrobil swoje wierzcie mi:) zabiore sie za niego jak jutro z Digi wroce (bedzie ktos jutro jeszcze?)

Napisano

KLICEK -> nie, właśnie chciałem ale już chyba 3 czy 4 były robione i zdecydowałem się na moją drugą miłość tzn raptora :P. Ale fakt faktem, że brałem udział w tamtej bitwie :)

Napisano

ja mam pewne zastrzżenia do ogólnej budowy tego zwierzaka, tzn, jest za bardzo wychylony do przodu, wtej pozioe zaraz by sie wywrócił, poza tym nie wyglada on groźnie, jakieś zęby by się przydały, no i oczy inne. Ale ogólnie fajnie to sie prezentuje.

Napisano

:D:D hehe darowalem sobie zeby i inne detale bo bylo za malo czasu ale teraz jak bawie sie zbrushem prubuje mu nadac charakter moze dzisiaj pierwsze rendery displ w fazie malo zaawansowanej

 

PS: Tak ten tutorial mial byc dla poczatkujacych i dla tych co chcieli by zaczac zabawe z organika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności