Szymeq Napisano 30 Wrzesień 2004 Napisano 30 Wrzesień 2004 Hehe ostatnio zrobilem takiego t-rexa i tuta z jego modelowania dla evermotion. Jeszcze nie jest skonczony bo teraz mam problem ma ktos pomysl jak na 32 ramach na gforce 2 MX i 320 ram wyrenderowac mape displ i jak to zrobic w vrayu? w zbrushu jest 6 poziom subdiv:/ prosze o pomoc PS: wszystko mam juz z brusha wyexportowane mape displ i obj z kordynatami teraz niewiem jak to wyrenderowac w vrayu... link do tuta http://www.evermotion.org/tutorials/modeling/trex/index.htm
MF Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 Model ładny, a czy zamierzasz go eteksturowac ? Co do tutoriala to przejrzałem pare punktów i moge stwierdzic ze dobrze pokazales i opisales kolejne kroki. Tutek w sam raz dla poczatkujacych ;)... Pozdro
Marcin Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 zmien temat .... 6 disp w z-brush ? (pogieło ?) przeciez ten model to spokojnie na gora 4 widze ... zmarnowales tyle poly i jeszcze disp chcesz sadzac ;)
Pionier Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 po 1 brawa ze w ogole zrobiles tego tutka bo to takie proste nie jest jak sie niektorym wydaje. A po 2 to powiem Ci ze dla mnie osoby ktora nigdy nie robila zwierzaka to sie tutek przydal :). Czekam na koncowy rezultat i powodzenia.
KLICEK Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 Dobra robota , choc troche model dziwny i tak jak juz wspomnial Marcin nie przesadziles z tymi disp??? Ale dobrze ze chociaz Ci sie chcialo cos zrobic tak trzymaj.
illy Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 no i troche zla skladnia zdan w jez. angielskim, popraw co mozesz (must to na have to itd)
Szymeq Napisano 1 Październik 2004 Autor Napisano 1 Październik 2004 eee tam to zrobilem bo ktos potrzebowal a z ang byly problemy bo po pl to bylo 2 x wiecej tekstu a z tym displ nie przesadzilem bo zrobilem tyle szczegolow i pelno fald na brzuchu i chcialem aby nie bylo widac poly dlatego tak duzo jest a oteksturuje jak tylko uda mi sie z mapa:) dzienks za odp pozdr Ps: zmarnowalem poly bo ten tut mial powstac migiem a teraz chyba zrobie wiecej szczegolow w maxie i dopiero wrzuce do zbrusha ale pozniej beda problemy z mapingiem. A tak wogole model to mnie nie zadowala ale zbrush zrobil swoje wierzcie mi:) zabiore sie za niego jak jutro z Digi wroce (bedzie ktos jutro jeszcze?)
Leru Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 No to dawaj tego displace bo Rex jest fajny bardzo groźny już jako goły osobnik :P zawsze miałem słabość do tego dinuśka
KLICEK Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 Leru a ty przypadkiem nie robiles takiego na jakas bitwe ?
Leru Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 KLICEK -> nie, właśnie chciałem ale już chyba 3 czy 4 były robione i zdecydowałem się na moją drugą miłość tzn raptora :P. Ale fakt faktem, że brałem udział w tamtej bitwie :)
streaker Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 ja mam pewne zastrzżenia do ogólnej budowy tego zwierzaka, tzn, jest za bardzo wychylony do przodu, wtej pozioe zaraz by sie wywrócił, poza tym nie wyglada on groźnie, jakieś zęby by się przydały, no i oczy inne. Ale ogólnie fajnie to sie prezentuje.
Badyl Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 hehe pierwszym wrazeniem bylo, ze ten dino z czegos srodze sie uchachał, az wytrzeszczu dostał, a tymi malutkimi lapkami klepal sie po kolanach :D
KLICEK Napisano 2 Październik 2004 Napisano 2 Październik 2004 ale przeciez to do tutka raczej dla poczatkujacych ? to po co ludzi odstraszac odrazu ?
Szymeq Napisano 4 Październik 2004 Autor Napisano 4 Październik 2004 :D:D hehe darowalem sobie zeby i inne detale bo bylo za malo czasu ale teraz jak bawie sie zbrushem prubuje mu nadac charakter moze dzisiaj pierwsze rendery displ w fazie malo zaawansowanej PS: Tak ten tutorial mial byc dla poczatkujacych i dla tych co chcieli by zaczac zabawe z organika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się