Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej,

 

Bawię się kształtami wygenerowanymi przez program.

Chciałbym z tego zrobić coś estetycznego, bo te kształty czuję, że mają potencjał.

Miło by było i jakby ktoś napisał czy to co robię wygląda dobrze i czy idę w dobrym kierunku.

Chciałbym ująć wrażenie przepływu ruchu. Jak na razie bawię się asymetrią, koncentracją barw.

Poszukuję też wrażenia plastyczności, syntetyczności.

 

Jedna z pierwszych prac:

j2wTgSb.jpg

Edytowane przez MindOverMatter
  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Dzięki za ocenę :)

 

Wstawiam modyfikacje jednej z poprzednich kompozycji kształtów.

Coraz bardziej potrzebuje dodawać złożoności do tych kształtów. Zwiększać detale zachowując jakiś temat, i dodawać wzrost, ewolucję. Im wyższe wyspecjalizowanie procesu kształtu tym ciekawiej wydaje mi się, że jest.

Za mało też koncentruje światłem, uwypuklając kształt. Głębia ostrości też by się przydała.

 

ysyQDgO.jpg

3SvmaSN.jpg

 

 

ZCHsxFE.jpg

Edytowane przez MindOverMatter
Napisano

Trochę za bardzo się pośpieszyłem ze złożonością scen. Przy 5 milionach trójkątów nawigacja w viewporcie na 3 letnim laptopie jest torturą :/ Muszę mieć zrobioną retopologię tych kształtów, bo zdecydowanie za ciężkie są. No i muszę poćwiczyć kompozycję, zbyt nieprzemyślanie napchany jest kadr obiektami, bo chcę ich jak najwięcej zobaczyć :). Na dole wstawiam kilka pojedyńczych kształtów z którymi dzisiaj ćwiczyłem.

 

VTIFcoL.jpg

MXQqD8P.jpg

 

3L8A9IZ.jpg

 

8gU7tMT.jpg

 

TIPjIMl.jpg

 

7F7vvZn.jpg

 

Jak myślicie któryś eskperyment ma w sobie coś ciekawego?

Napisano

http://i.imgur.com/MXQqD8P.jpghttp://i.imgur.com/MXQqD8P.jpg

 

Zdecydowanie bym do tego przysiadł z odpowiednim oświetleniem i odpowiednimi materiałami i odpowiednim klimatem, to może być naprawdę genialna praca. Geometri jak i samego położenia kamery bym nie ruszał, ja bym to widział z jakimś źródłem światła gdzieś w środku epicentrum, i z mgiełką.

 

Przy 5 milionach trójkątów nawigacja w viewporcie na 3 letnim laptopie jest torturą

 

witam w klubie równiez mam 3 letniego laptopa za 2k xD

 

W takim wypadku na twoim miejscu użyłbym modyfikatora, decimate, który jest włączony tylko na viewport.

Napisano

Maciek wielkie dzięki za opinię ! :)

Przysiąde to tego projektu za kilka dni, jak będę miał zrobiony remeshing.

Co masz na myśli pisząc "mgiełka" ? DOF?

 

Używam decimate trochę pomaga, także zamieniam wyświetlanie niektórych obiektów na Bbox. Backface culling najbardziej chyba przyspiesza. Problem z zacinaniem viewporta najbardziej mi przeszkadza jak chcę pobawić się array wzdłuż curve, nawet jak robie to w lokalnym widoku to przy 300k się przycina :/ A chcę tu mieć widok solid by wiedzieć co mi powstaje.

 

Kilka nowych kształtów, cienizna raczej, ale chcę reguralnie pracować, bo bez regularności większość zaczętych pomysłów u mnie ląduje w koszu.

 

dXl8642.jpg

OR4iZ7y.jpg

iuQJD8p.jpg

YWdvaUg.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności