MindOverMatter Napisano 14 Marzec 2015 Napisano 14 Marzec 2015 (edytowane) Hej, Bawię się kształtami wygenerowanymi przez program. Chciałbym z tego zrobić coś estetycznego, bo te kształty czuję, że mają potencjał. Miło by było i jakby ktoś napisał czy to co robię wygląda dobrze i czy idę w dobrym kierunku. Chciałbym ująć wrażenie przepływu ruchu. Jak na razie bawię się asymetrią, koncentracją barw. Poszukuję też wrażenia plastyczności, syntetyczności. Jedna z pierwszych prac: Edytowane 14 Marzec 2015 przez MindOverMatter
MindOverMatter Napisano 14 Marzec 2015 Autor Napisano 14 Marzec 2015 Kilka nowych poszukiwań. Blender + Vray.
MindOverMatter Napisano 17 Marzec 2015 Autor Napisano 17 Marzec 2015 (edytowane) Dzięki za ocenę :) Wstawiam modyfikacje jednej z poprzednich kompozycji kształtów. Coraz bardziej potrzebuje dodawać złożoności do tych kształtów. Zwiększać detale zachowując jakiś temat, i dodawać wzrost, ewolucję. Im wyższe wyspecjalizowanie procesu kształtu tym ciekawiej wydaje mi się, że jest. Za mało też koncentruje światłem, uwypuklając kształt. Głębia ostrości też by się przydała. Edytowane 17 Marzec 2015 przez MindOverMatter
MindOverMatter Napisano 18 Marzec 2015 Autor Napisano 18 Marzec 2015 Trochę za bardzo się pośpieszyłem ze złożonością scen. Przy 5 milionach trójkątów nawigacja w viewporcie na 3 letnim laptopie jest torturą :/ Muszę mieć zrobioną retopologię tych kształtów, bo zdecydowanie za ciężkie są. No i muszę poćwiczyć kompozycję, zbyt nieprzemyślanie napchany jest kadr obiektami, bo chcę ich jak najwięcej zobaczyć :). Na dole wstawiam kilka pojedyńczych kształtów z którymi dzisiaj ćwiczyłem. Jak myślicie któryś eskperyment ma w sobie coś ciekawego?
Maciek Jutrzenka Napisano 18 Marzec 2015 Napisano 18 Marzec 2015 http://i.imgur.com/MXQqD8P.jpghttp://i.imgur.com/MXQqD8P.jpg Zdecydowanie bym do tego przysiadł z odpowiednim oświetleniem i odpowiednimi materiałami i odpowiednim klimatem, to może być naprawdę genialna praca. Geometri jak i samego położenia kamery bym nie ruszał, ja bym to widział z jakimś źródłem światła gdzieś w środku epicentrum, i z mgiełką. Przy 5 milionach trójkątów nawigacja w viewporcie na 3 letnim laptopie jest torturą witam w klubie równiez mam 3 letniego laptopa za 2k xD W takim wypadku na twoim miejscu użyłbym modyfikatora, decimate, który jest włączony tylko na viewport.
MindOverMatter Napisano 20 Marzec 2015 Autor Napisano 20 Marzec 2015 Maciek wielkie dzięki za opinię ! :) Przysiąde to tego projektu za kilka dni, jak będę miał zrobiony remeshing. Co masz na myśli pisząc "mgiełka" ? DOF? Używam decimate trochę pomaga, także zamieniam wyświetlanie niektórych obiektów na Bbox. Backface culling najbardziej chyba przyspiesza. Problem z zacinaniem viewporta najbardziej mi przeszkadza jak chcę pobawić się array wzdłuż curve, nawet jak robie to w lokalnym widoku to przy 300k się przycina :/ A chcę tu mieć widok solid by wiedzieć co mi powstaje. Kilka nowych kształtów, cienizna raczej, ale chcę reguralnie pracować, bo bez regularności większość zaczętych pomysłów u mnie ląduje w koszu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się