Napisano 17 Marzec 201510 l Witam. Chciałbym was prosić o pomoc. Mam ja sobie model w Maxie 2014, jest on już zmapowany jednak uświadomiłem sobie, że chciałbym mu dodać jeszcze dosłownie parę plejnów, jak mogę to zrobić nie psując zupełnie całego mapowania ? I ta sama sytuacja tylko jeśli chciałbym po prostu w obrębie modelu skopiować parę elementów (i ciągle mieć wszystko jako jeden mesh z tym pierwotnym mapowaniem) ? Z góry dziękuję za pomoc i Pozdrawiam.
Napisano 17 Marzec 201510 l Zrób sobie plejna następnie unwrapping, i dodaj do modelu za pomocą ATTACH. Jeśli model składa się z elementów, możesz zrobic kopię unwrapowanych elementów. Jeśli robisz symetryczną kopię, powinieneś zrobic jej reset xform a następnie flip normals. Jeśli model to jeden mesh, jedyny sposób na wprowadzanie zmian to edge extrude, cut, connect (czyli wszystko to co nie wpływa na zmianę pozycji istniejących vertexów) przesuwanie vertexów czy inne "poly" operacje będą niszczyc unwrapping. Najlepiej byłoby jakbyś pokazał model.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto