Skocz do zawartości

Jak używać Editable Poly nie niszcząc Unwrapa ?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Chciałbym was prosić o pomoc. Mam ja sobie model w Maxie 2014, jest on już zmapowany jednak uświadomiłem sobie, że chciałbym mu dodać jeszcze dosłownie parę plejnów, jak mogę to zrobić nie psując zupełnie całego mapowania ? I ta sama sytuacja tylko jeśli chciałbym po prostu w obrębie modelu skopiować parę elementów (i ciągle mieć wszystko jako jeden mesh z tym pierwotnym mapowaniem) ?

 

Z góry dziękuję za pomoc i Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrób sobie plejna następnie unwrapping, i dodaj do modelu za pomocą ATTACH.

Jeśli model składa się z elementów, możesz zrobic kopię unwrapowanych elementów.

Jeśli robisz symetryczną kopię, powinieneś zrobic jej reset xform a następnie flip normals.

 

Jeśli model to jeden mesh, jedyny sposób na wprowadzanie zmian to edge extrude, cut, connect (czyli wszystko to co nie wpływa na zmianę pozycji istniejących vertexów) przesuwanie vertexów czy inne "poly" operacje będą niszczyc unwrapping.

 

Najlepiej byłoby jakbyś pokazał model.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności