Zernat Napisano 17 Marzec 2015 Share Napisano 17 Marzec 2015 Witam. Chciałbym was prosić o pomoc. Mam ja sobie model w Maxie 2014, jest on już zmapowany jednak uświadomiłem sobie, że chciałbym mu dodać jeszcze dosłownie parę plejnów, jak mogę to zrobić nie psując zupełnie całego mapowania ? I ta sama sytuacja tylko jeśli chciałbym po prostu w obrębie modelu skopiować parę elementów (i ciągle mieć wszystko jako jeden mesh z tym pierwotnym mapowaniem) ? Z góry dziękuję za pomoc i Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2013 Napisano 17 Marzec 2015 Share Napisano 17 Marzec 2015 Zrób sobie plejna następnie unwrapping, i dodaj do modelu za pomocą ATTACH. Jeśli model składa się z elementów, możesz zrobic kopię unwrapowanych elementów. Jeśli robisz symetryczną kopię, powinieneś zrobic jej reset xform a następnie flip normals. Jeśli model to jeden mesh, jedyny sposób na wprowadzanie zmian to edge extrude, cut, connect (czyli wszystko to co nie wpływa na zmianę pozycji istniejących vertexów) przesuwanie vertexów czy inne "poly" operacje będą niszczyc unwrapping. Najlepiej byłoby jakbyś pokazał model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 17 Marzec 2015 Share Napisano 17 Marzec 2015 W edit poly pomoze ci tez opcja preserve mapping Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się