2013 Napisano 24 Marzec 2015 Napisano 24 Marzec 2015 Cześć, Mam dwa pytania :) 1. Czy MODO posiada funkcję podobną do 3ds Max'owego RELAX? 2. Gdzieś tu na forum czytałem, że MODO jest biedne jeśli chodzi o splajny, jak sobie dajecie bez nich radę, może są jakieś pluginy do tworzenia splajnów? Dzięki za pomoc!
uzumakishadow Napisano 24 Marzec 2015 Napisano 24 Marzec 2015 1. Smooth tool z zakladki deform. 1A. smooth brush z panelu sculpt (F2) 1B. Zduplikowanie geometrii, zageszczenie jej kilka razy (D), przejscie do zakladki topo i tam uzycie na zaznaczeniu smootha (przy narzedziach topojest z automatu wlaczony mesh constraints - mozna tez sobie wlaczyc go recznie) 2. No nie jest różowo w tej materii. Są narzedzia do robienia krzywych (paleta curves) ale fajnych do tego uzywanych tak jak w maxie, mayi czy c4d - nie ma. oraz takie proof of concept w postaci kita od Cristobala http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=119&t=83319
2013 Napisano 24 Marzec 2015 Autor Napisano 24 Marzec 2015 Dzięki za szybką odpowiedź! Znam dwa inne narzędzia Cristobal Vila. Wiem, że jesteś dobrze obeznany z MODO, czy mógłbyś polecić mi coś jeszcze? ETEREA UV Tools 3.5 http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=37&t=53060 ETEREA Swiss Knife 2.0 http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=119&t=81124
uzumakishadow Napisano 24 Marzec 2015 Napisano 24 Marzec 2015 "Parę" tam jeszcze Cristobal popełnił, można zerknąć i postestować. Z innych na pewno przyda się baking ui kit (foundry wypuściło) bo wypalanie normalną metodą jest mało intuicyjne. BJ's toolbox - jest tam dosyć prymitywny ale jednak camera match Pushing points toolkit - głównie ze względu na skrytpt do fixowania symetrii i parę do czyszczenia polyflow. I jeszcze masa pojedynczych jak np. z tego wątku: http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=37&t=67482&show=arch
2013 Napisano 25 Marzec 2015 Autor Napisano 25 Marzec 2015 Super, dziękuję! Rzuciłem okiem i widzę, że w tym wątku znajduje się sporo odpowiedników maxowych skryptów! Przypomniał mi się skrypt, który widziałem kiedyś w jednym z tutoriali, ale zapomniałem go zapisac, działał identycznie jak Loop Regularizer Tak się do niego przyzwyczaiłem, że nie widzę możliwości abym nie posiadał go w MODO. Wiesz może o jakim skrypcie mowa? http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/loop-regularizer
uzumakishadow Napisano 25 Marzec 2015 Napisano 25 Marzec 2015 A to jest perfect circle. Jest w Eterea Swiss knife, pierwszy tab, drugi rząd, ostatni przycisk.
2013 Napisano 25 Marzec 2015 Autor Napisano 25 Marzec 2015 Wiedziałem, że będziesz znał odpowiedź, dzięki! :)
Ja-CK-aL Napisano 27 Marzec 2015 Napisano 27 Marzec 2015 @uzumakishadow zna odpowiedzi na wszystkie pytania ;)
uzumakishadow Napisano 27 Marzec 2015 Napisano 27 Marzec 2015 @uzumakishadow zna odpowiedzi na wszystkie pytania ;) Hehe, 42 ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się