Napisano 24 Marzec 20159 l Cześć, Mam dwa pytania :) 1. Czy MODO posiada funkcję podobną do 3ds Max'owego RELAX? 2. Gdzieś tu na forum czytałem, że MODO jest biedne jeśli chodzi o splajny, jak sobie dajecie bez nich radę, może są jakieś pluginy do tworzenia splajnów? Dzięki za pomoc!
Napisano 24 Marzec 20159 l 1. Smooth tool z zakladki deform. 1A. smooth brush z panelu sculpt (F2) 1B. Zduplikowanie geometrii, zageszczenie jej kilka razy (D), przejscie do zakladki topo i tam uzycie na zaznaczeniu smootha (przy narzedziach topojest z automatu wlaczony mesh constraints - mozna tez sobie wlaczyc go recznie) 2. No nie jest różowo w tej materii. Są narzedzia do robienia krzywych (paleta curves) ale fajnych do tego uzywanych tak jak w maxie, mayi czy c4d - nie ma. oraz takie proof of concept w postaci kita od Cristobala http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=119&t=83319
Napisano 24 Marzec 20159 l Autor Dzięki za szybką odpowiedź! Znam dwa inne narzędzia Cristobal Vila. Wiem, że jesteś dobrze obeznany z MODO, czy mógłbyś polecić mi coś jeszcze? ETEREA UV Tools 3.5 http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=37&t=53060 ETEREA Swiss Knife 2.0 http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=119&t=81124
Napisano 24 Marzec 20159 l "Parę" tam jeszcze Cristobal popełnił, można zerknąć i postestować. Z innych na pewno przyda się baking ui kit (foundry wypuściło) bo wypalanie normalną metodą jest mało intuicyjne. BJ's toolbox - jest tam dosyć prymitywny ale jednak camera match Pushing points toolkit - głównie ze względu na skrytpt do fixowania symetrii i parę do czyszczenia polyflow. I jeszcze masa pojedynczych jak np. z tego wątku: http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=37&t=67482&show=arch
Napisano 25 Marzec 20159 l Autor Super, dziękuję! Rzuciłem okiem i widzę, że w tym wątku znajduje się sporo odpowiedników maxowych skryptów! Przypomniał mi się skrypt, który widziałem kiedyś w jednym z tutoriali, ale zapomniałem go zapisac, działał identycznie jak Loop Regularizer Tak się do niego przyzwyczaiłem, że nie widzę możliwości abym nie posiadał go w MODO. Wiesz może o jakim skrypcie mowa? http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/loop-regularizer
Napisano 25 Marzec 20159 l A to jest perfect circle. Jest w Eterea Swiss knife, pierwszy tab, drugi rząd, ostatni przycisk.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto