Carioca Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Witajcie! Mam nadzieję że ktoś z Was będzie mógł mi pomóc. Wygenerowałem za pomocą skyptu "pinscreen" obiekt widoczny na załączonym zrzucie. Zależy mi na tym aby scalić wszystkie boxy, tak aby siatka była jednym nieprzerwanym obiektem (lub może ktoś wie czy da się ekstrudować box za pomocą mapy?). Link do zrzutu: https://www.dropbox.com/s/qdkv30ssg5eecn4/2015-03-25_18h16_17.png?dl=0 Pozdrowienia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
porti Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 zaznacz wzsytkie obiekty, ppm -> convert to editable poly, zaznaczasz jeden, attach i wybierasz resztę obiektów z listy, ok. koniec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carioca Posted March 25, 2015 Author Share Posted March 25, 2015 To umiem zrobić :). Chodzi mi o zespawanie wszystkich obiektów tak żeby nie było zbędnych krawędzi. Obiektów będzie znacznie więcej, zatem ręczne spawanie box po boxie, nie wchodzi w grę. Siatkę chcę pociąć i wyeksportować do wycięcia w sklejce na cnc, dlatego potrzebuję siatki "bez dodatków". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traitor Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Zrob gestego plane'a a nastepnie wytlocz ksztalt wysokiej rozdzielczosci textura, przy uzyciu modyfikatora displace. Uzyskasz dokladnie to co chcesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carioca Posted March 25, 2015 Author Share Posted March 25, 2015 O tym też myślałem, ale zależy mi na tym aby wyextrudowana powierzchnia miała kształt kwadratu i nie może mieć żadnych krzywych skośnych. Chciałbym też na tym żeby ścieżka miała mało punktów bo potem będę eksportował splajny do ilustratora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
porti Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 @Carioca W takim razie jedyne co mi przychodzi do głowy to kombinowanie z booleanem albo export modelu do sketchupa, w którym wszystko ci się zlepi bez problemu po rozbiciu elementów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traitor Posted March 26, 2015 Share Posted March 26, 2015 Wytlocz tak jak mowilem, dodatkowo zrob gruba teselacje na bokach, nastepnie wlacz mocna optymizacje siatki, i lekko ja popraw jezeli cos sie nie do konca bedzie zgadzalo. Albo zrob to recznie, to tez nie jest jakas mordęga by to wymodelowac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carioca Posted March 26, 2015 Author Share Posted March 26, 2015 @porti @Traitor - dzięki wielkie za pomoc! Jak skończę się z tym mocować to postaram się wrzucić (dla potomnych) która opcja była najlepsza. Znalazłem też plug "Greeble" który robi to o co mi chodzi ale tylko losowo i nie da się załadować mapy :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts