Carioca Napisano 25 Marzec 2015 Share Napisano 25 Marzec 2015 Witajcie! Mam nadzieję że ktoś z Was będzie mógł mi pomóc. Wygenerowałem za pomocą skyptu "pinscreen" obiekt widoczny na załączonym zrzucie. Zależy mi na tym aby scalić wszystkie boxy, tak aby siatka była jednym nieprzerwanym obiektem (lub może ktoś wie czy da się ekstrudować box za pomocą mapy?). Link do zrzutu: https://www.dropbox.com/s/qdkv30ssg5eecn4/2015-03-25_18h16_17.png?dl=0 Pozdrowienia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porti Napisano 25 Marzec 2015 Share Napisano 25 Marzec 2015 zaznacz wzsytkie obiekty, ppm -> convert to editable poly, zaznaczasz jeden, attach i wybierasz resztę obiektów z listy, ok. koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carioca Napisano 25 Marzec 2015 Autor Share Napisano 25 Marzec 2015 To umiem zrobić :). Chodzi mi o zespawanie wszystkich obiektów tak żeby nie było zbędnych krawędzi. Obiektów będzie znacznie więcej, zatem ręczne spawanie box po boxie, nie wchodzi w grę. Siatkę chcę pociąć i wyeksportować do wycięcia w sklejce na cnc, dlatego potrzebuję siatki "bez dodatków". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 25 Marzec 2015 Share Napisano 25 Marzec 2015 Zrob gestego plane'a a nastepnie wytlocz ksztalt wysokiej rozdzielczosci textura, przy uzyciu modyfikatora displace. Uzyskasz dokladnie to co chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carioca Napisano 25 Marzec 2015 Autor Share Napisano 25 Marzec 2015 O tym też myślałem, ale zależy mi na tym aby wyextrudowana powierzchnia miała kształt kwadratu i nie może mieć żadnych krzywych skośnych. Chciałbym też na tym żeby ścieżka miała mało punktów bo potem będę eksportował splajny do ilustratora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
porti Napisano 26 Marzec 2015 Share Napisano 26 Marzec 2015 @Carioca W takim razie jedyne co mi przychodzi do głowy to kombinowanie z booleanem albo export modelu do sketchupa, w którym wszystko ci się zlepi bez problemu po rozbiciu elementów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 26 Marzec 2015 Share Napisano 26 Marzec 2015 Wytlocz tak jak mowilem, dodatkowo zrob gruba teselacje na bokach, nastepnie wlacz mocna optymizacje siatki, i lekko ja popraw jezeli cos sie nie do konca bedzie zgadzalo. Albo zrob to recznie, to tez nie jest jakas mordęga by to wymodelowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Carioca Napisano 26 Marzec 2015 Autor Share Napisano 26 Marzec 2015 @porti @Traitor - dzięki wielkie za pomoc! Jak skończę się z tym mocować to postaram się wrzucić (dla potomnych) która opcja była najlepsza. Znalazłem też plug "Greeble" który robi to o co mi chodzi ale tylko losowo i nie da się załadować mapy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi