Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznacz wzsytkie obiekty, ppm -> convert to editable poly, zaznaczasz jeden, attach i wybierasz resztę obiektów z listy, ok. koniec

Napisano

To umiem zrobić :). Chodzi mi o zespawanie wszystkich obiektów tak żeby nie było zbędnych krawędzi. Obiektów będzie znacznie więcej, zatem ręczne spawanie box po boxie, nie wchodzi w grę. Siatkę chcę pociąć i wyeksportować do wycięcia w sklejce na cnc, dlatego potrzebuję siatki "bez dodatków".

Napisano

O tym też myślałem, ale zależy mi na tym aby wyextrudowana powierzchnia miała kształt kwadratu i nie może mieć żadnych krzywych skośnych. Chciałbym też na tym żeby ścieżka miała mało punktów bo potem będę eksportował splajny do ilustratora.

Napisano

@Carioca W takim razie jedyne co mi przychodzi do głowy to kombinowanie z booleanem albo export modelu do sketchupa, w którym wszystko ci się zlepi bez problemu po rozbiciu elementów.

Napisano

Wytlocz tak jak mowilem, dodatkowo zrob gruba teselacje na bokach, nastepnie wlacz mocna optymizacje siatki, i lekko ja popraw jezeli cos sie nie do konca bedzie zgadzalo. Albo zrob to recznie, to tez nie jest jakas mordęga by to wymodelowac.

Napisano

@porti @Traitor - dzięki wielkie za pomoc! Jak skończę się z tym mocować to postaram się wrzucić (dla potomnych) która opcja była najlepsza. Znalazłem też plug "Greeble" który robi to o co mi chodzi ale tylko losowo i nie da się załadować mapy :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności